Aktualizacja: 08.03.2017 17:26 Publikacja: 08.03.2017 16:44
Foto: Bloomberg
Obecnie wynosi 77,6 proc., a to oznacza, że z sieci korzysta tu niecałe 23,5 mln Polaków.
Najwięcej jest wśród internautów osób między 25 i 39 rokiem życia: stanowią 36,4 proc. wszystkich – wynika z badania NetTrack przeprowadzanego przez firmę MillwardBrown. Niewiele mniejszą grupę stanowią osoby nieco starsze, w wieku 40-59 lat (stanowią 34,5 proc. wszystkich internautów).
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas