Reklama
Rozwiń

Wirtualna Polska coraz bardziej stoi e-handlem

W tym roku jej przychody z e-handlu po raz pierwszy mają się zrównać z tymi z reklam. Grupa czeka też na pierwsze wpływy z rynku telewizyjnego.

Aktualizacja: 14.03.2017 20:17 Publikacja: 14.03.2017 19:32

Wirtualna Polska coraz bardziej stoi e-handlem

Foto: Fotorzepa, Piotr Wittman

Cat Wirtualna Polska Holding spodziewa się w tym roku wysokiego, jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy internetowej. Zarząd liczy, że przychody reklamowe WPH będą rosły zgodnie z rynkiem. – Zakładamy też, że w tym roku nasze przychody z e-handlu po raz pierwszy zrównają się z tymi z reklam – podał Jacek Świderski, prezes i akcjonariusz WPH. Za wynik EBITDA, który ma w tym roku wzrosnąć, w 60 proc. będzie jeszcze odpowiadać reklama, a w 40 proc. – e-handel.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama