Wirtualna Polska coraz bardziej stoi e-handlem

W tym roku jej przychody z e-handlu po raz pierwszy mają się zrównać z tymi z reklam. Grupa czeka też na pierwsze wpływy z rynku telewizyjnego.

Aktualizacja: 14.03.2017 20:17 Publikacja: 14.03.2017 19:32

Wirtualna Polska coraz bardziej stoi e-handlem

Foto: Fotorzepa, Piotr Wittman

Cat Wirtualna Polska Holding spodziewa się w tym roku wysokiego, jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy internetowej. Zarząd liczy, że przychody reklamowe WPH będą rosły zgodnie z rynkiem. – Zakładamy też, że w tym roku nasze przychody z e-handlu po raz pierwszy zrównają się z tymi z reklam – podał Jacek Świderski, prezes i akcjonariusz WPH. Za wynik EBITDA, który ma w tym roku wzrosnąć, w 60 proc. będzie jeszcze odpowiadać reklama, a w 40 proc. – e-handel.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie