Wirtualna Polska coraz bardziej stoi e-handlem

W tym roku jej przychody z e-handlu po raz pierwszy mają się zrównać z tymi z reklam. Grupa czeka też na pierwsze wpływy z rynku telewizyjnego.

Aktualizacja: 14.03.2017 20:17 Publikacja: 14.03.2017 19:32

Wirtualna Polska coraz bardziej stoi e-handlem

Foto: Fotorzepa, Piotr Wittman

Cat Wirtualna Polska Holding spodziewa się w tym roku wysokiego, jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy internetowej. Zarząd liczy, że przychody reklamowe WPH będą rosły zgodnie z rynkiem. – Zakładamy też, że w tym roku nasze przychody z e-handlu po raz pierwszy zrównają się z tymi z reklam – podał Jacek Świderski, prezes i akcjonariusz WPH. Za wynik EBITDA, który ma w tym roku wzrosnąć, w 60 proc. będzie jeszcze odpowiadać reklama, a w 40 proc. – e-handel.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Media
Kolejna awaria X w ciągu kilku dni. Padła strona portalu
Media
Sukcesja w grupie Polsat. Co po wyroku w Liechtensteinie?
Media
Platformy streamingowe przed nowym otwarciem. Co się zmieni?
Media
Nowość od BLIKA i promocja dla subskrybentów rp.pl
Media
Zmarł Nicola Grauso, były właściciel „Życia Warszawy” i twórca TV Polonia1