Reklama

Internet i papier tworzą potencjał czytelniczy

Połowę zasięgu magazynów w USA stanowią ich strony internetowe. W Polsce trwa debata, czy nie zacząć łączyć statystyk cyfrowych i papierowych.

Aktualizacja: 19.03.2017 19:51 Publikacja: 19.03.2017 18:04

Internet i papier tworzą potencjał czytelniczy

Foto: 123RF

W styczniu amerykańskie magazyny docierały ze swoimi treściami (zarówno pisanymi, jak i wideo) do 1,86 mld użytkowników. To liczba kilkakrotnie przekraczająca liczbę obywateli USA, nie tylko dlatego, że anglojęzyczne tytuły (zwłaszcza w internecie) są czytane na całym świecie, ale także dlatego, że obrazuje ona zsumowane grupy użytkowników korzystających z czasopism z wykorzystaniem kilku platform.

Amerykańskie Stowarzyszenie Mediów Magazynowych MPA (The Association of Magazine Media) w ramach cyklicznej analizy 360 stopni sumuje czytelników tradycyjnych papierowych wydań i ich elektronicznych wersji (dane z GfK), dodając do nich użytkowników witryn internetowych, w tym tych mobilnych, oraz widzów materiałów wideo produkowanych w internecie przez wydawców.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
TVN może zmienić właściciela. Warner Bros. Discovery rozważa sprzedaż
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama