Internet i papier tworzą potencjał czytelniczy

Połowę zasięgu magazynów w USA stanowią ich strony internetowe. W Polsce trwa debata, czy nie zacząć łączyć statystyk cyfrowych i papierowych.

Aktualizacja: 19.03.2017 19:51 Publikacja: 19.03.2017 18:04

Internet i papier tworzą potencjał czytelniczy

Foto: 123RF

W styczniu amerykańskie magazyny docierały ze swoimi treściami (zarówno pisanymi, jak i wideo) do 1,86 mld użytkowników. To liczba kilkakrotnie przekraczająca liczbę obywateli USA, nie tylko dlatego, że anglojęzyczne tytuły (zwłaszcza w internecie) są czytane na całym świecie, ale także dlatego, że obrazuje ona zsumowane grupy użytkowników korzystających z czasopism z wykorzystaniem kilku platform.

Amerykańskie Stowarzyszenie Mediów Magazynowych MPA (The Association of Magazine Media) w ramach cyklicznej analizy 360 stopni sumuje czytelników tradycyjnych papierowych wydań i ich elektronicznych wersji (dane z GfK), dodając do nich użytkowników witryn internetowych, w tym tych mobilnych, oraz widzów materiałów wideo produkowanych w internecie przez wydawców.

Pozostało 81% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie