Reklama

Telewizor musi być duży i z dostępem do internetu

Polacy kupują coraz większe urządzenia – co dziesiąte ma już ekran z przekątną ponad 60 cali – i z opcją smart. Sprzedaż telewizorów ma w tym roku urosnąć o 7 proc., sięgając 6 mld zł.

Aktualizacja: 14.05.2017 22:38 Publikacja: 14.05.2017 20:54

Foto: Fotolia

Wzrost zamożności Polaków, a w ślad za nim większe oczekiwania odnośnie do sprzętu elektronicznego doskonale widać po tym, jakie telewizory kupują najczęściej. Jeszcze pięć lat temu kluczowa była kategoria odbiorników z ekranami o przekątnych 32 cale – stanowiły ponad 26 proc. sprzedaży.

Obecnie ich udział spadł już do 14,5 proc. wartości rynku, a popyt zdecydowanie przesunął się w stronę telewizorów ze znacznie większymi ekranami.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Duży atak hakerski na użytkowników platformy Discord. Mogły wyciec dane 70 tys. osób
Media
Analityk dołożył swoje 10 groszy do Cyfrowego Polsatu. Kurs mocno w górę
Media
„Rzeczpospolita” rozwija PRO.RP.PL. Rusza nowa sekcja „Podatki”
Media
Nielegalny streaming kwitnie. A mundial przyniesie erupcję piractwa
Media
Telewizja i streaming: cichy pakt, czy przymusowy związek
Reklama
Reklama