Aktualizacja: 17.09.2017 18:55 Publikacja: 17.09.2017 18:55
Foto: Fotorzepa, Dariusz Pisarek
Częściej niż ogół internautów korzystamy za to z Facebooka – wynika z raportu Wave9, autorstwa agencji mediowej UM. W Polsce z Facebooka przynajmniej raz dziennie korzysta 59,6 proc. internautów, podczas gdy na świecie jest to 45,7 proc. Spore rozbieżności ze światowymi trendami widać też w korzystaniu z WhatsAppa i Instagrama (patrz: wykres).
– Tegoroczna edycja raportu pełna jest niespodzianek. Okazuje się, że na tle świata polscy internauci korzystają z sieci w zdecydowanie bardziej tradycyjny sposób, wolniej przyswajają nowinki, a niektóre trendy zdają się pomijać w ogóle – mówi Marcin Dec, prezes grupy IPG Mediabrands, w skład której wchodzi UM.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas