Reklama

Polski internauta omija światowe trendy w sieci

Na tle świata rzadziej publikujemy w mediach społecznościowych i rzadziej korzystamy z serwisów w rodzaju Netfliksa oraz z komunikatorów.

Publikacja: 17.09.2017 18:55

Polski internauta omija światowe trendy w sieci

Foto: Fotorzepa, Dariusz Pisarek

Częściej niż ogół internautów korzystamy za to z Facebooka – wynika z raportu Wave9, autorstwa agencji mediowej UM. W Polsce z Facebooka przynajmniej raz dziennie korzysta 59,6 proc. internautów, podczas gdy na świecie jest to 45,7 proc. Spore rozbieżności ze światowymi trendami widać też w korzystaniu z WhatsAppa i Instagrama (patrz: wykres).

– Tegoroczna edycja raportu pełna jest niespodzianek. Okazuje się, że na tle świata polscy internauci korzystają z sieci w zdecydowanie bardziej tradycyjny sposób, wolniej przyswajają nowinki, a niektóre trendy zdają się pomijać w ogóle – mówi Marcin Dec, prezes grupy IPG Mediabrands, w skład której wchodzi UM.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
U właściciela TVN znowu gorąco. Burza mózgów w sprawie przyszłości trwa
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama