Po 25 latach Madonna kończy współpracę z wytwórnią Warner. Umowa z Live Nation jest warta 120 mln dolarów i gwarantuje, że w ciągu dziesięciu lat artystka nagra trzy albumy.Ta sama firma będzie przygotowywać trasy, występy telewizyjne, promować jej filmy i zarządzać kontraktami reklamowymi.
Umowa przewiduje zaliczki ok. 50 mln dolarów za każdy album. Odkąd sprzedaż płyt spadła, artyści czerpią dochody z występów i reklam. – Punkt ciężkości w muzyce się przesunął – powiedziała Madonna. – Moja muzyka może docierać do fanów w sposób nieograniczony. Nikt nie wie, jak albumy będą dystrybuowane w przyszłości. Live Nation zaproponował partnerstwo, a ono mi się należy.
Zysk z tras koncertowych w 90 proc. trafi do kieszeni artystki. Firma weźmie 10 proc., a wcześniej wyda 50 mln dolarów na promocję występów. Dochodami za wykorzystanie imienia lub wizerunku Madonny strony podzielą się po połowie. Warner zachowuje prawa do dotychczasowego dorobku artystki. Live Nation ma 80 placówek na świecie, także u nas. Kontrakt nie gwarantuje jej przyjazdu do Polski, ale zwiększa na to szanse.