Reklama

Proste jak drut w uchu

Cienki złoty drucik‚ na końcach którego osadzone są brylant i perła lub inny klejnocik. Przeciąga się to przez dziurkę w uchu (jeśli ktoś ją ma).

Aktualizacja: 15.01.2009 07:36 Publikacja: 15.01.2009 00:27

Pokazane w wiosennych kolekcjach razem z kolekcją ubrań Jil Sander kolczyki powstały w wyniku współpracy kreatora Rafa Simonsa z włoskim jubilerem Damianim i ukazały się w limitowanej edycji. Można je nosić pojedynczo lub w parze.

Ledwo zdążyły zejść z wybiegu‚ już stały się najmodniejszą ozdobą w kręgach wtajemniczonych.

Pojawia się tylko mały problem w eksploatacji: ponieważ złoty pręcik wystaje z ucha z obu stron‚ żeby kolczyk był widoczny‚ trzeba mieć włosy ściągnięte do tyłu.

Nie wszystkie kobiety lubią takie fryzury.

Jednak ani to‚ ani cena (4‚5 – 10 tysięcy dolarów w zależności od kamienia) nie odstrasza potencjalnych fanów.

Reklama
Reklama

Już widziano kolczyk w uszach osób‚ u których powinien być widziany‚ przede wszystkim modelek. A to wróży ekspansję. Amerykański „NY Magazine” ogłosił‚ że sukces przeszedł wszelkie oczekiwania. Cóż‚ przykro powiedzieć‚ nam pozostaje czekać na wariacje‚ parafrazy‚ żeby nie powiedzieć kopie. W każdym razie coś bardziej przystępnego.

15 tysięcy za drucik wydaje się cokolwiek sporo w czasie kryzysu.

Przeżyliśmy – i wciąż przeżywamy – okres hitowych toreb. Czyżby teraz przyszła moda na biżuterię?

Pokazane w wiosennych kolekcjach razem z kolekcją ubrań Jil Sander kolczyki powstały w wyniku współpracy kreatora Rafa Simonsa z włoskim jubilerem Damianim i ukazały się w limitowanej edycji. Można je nosić pojedynczo lub w parze.

Ledwo zdążyły zejść z wybiegu‚ już stały się najmodniejszą ozdobą w kręgach wtajemniczonych.

Reklama
Kultura
1 procent od smartfona dla twórców, wykonawców i producentów
Patronat Rzeczpospolitej
„Biały Kruk” – trwa nabór do konkursu dla dziennikarzy mediów lokalnych
Kultura
Unikatowa kolekcja oraz sposoby jej widzenia
Patronat Rzeczpospolitej
Trwa nabór do konkursu Dobry Wzór 2025
Kultura
Żywioły Billa Violi na niezwykłej wystawie w Toruniu
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama