Mnogość inicjatyw związanych z Rokiem Fryderyka Chopina bywa przytłaczająca. A mamy czerwiec, więc to dopiero półmetek obchodów.
Raz na jakiś czas pojawiają się jednak pomysły, które wykraczają poza przyjęte standardy. Jednym z nich jest przygotowywana właśnie kampania „Fryderyk w Warszawie“.
[srodtytul]Z miasta młodości[/srodtytul]
– Większość wydarzeń wiąże się z urodzinami Chopina. My postanowiliśmy podkreślić związki kompozytora z Warszawą, świętując jego przeprowadzkę. Przyjechał tu, gdy miał rok. I właśnie to miasto go ukształtowało, miało wpływ na to, kim się stał w przyszłości – mówi Aleksandra Łuczak z agencji Good Looking Studio, organizatora kampanii, której punktem kulminacyjnym będzie piątkowy wernisaż murali o powierzchni ponad 600 mkw.
Taki sposób uczczenia „przeprowadzki“ dla twórców agencji – Bartłomieja Leśniewskiego i Marka Szufladowicza – na co dzień związanych ze street artem był oczywisty.