Warszawa: ruszyła kampania OTOP Spring Alive

– Najważniejsze, by chodzić z dzieciakami do lasu, parku i nad rzekę, a podpatrywanie ptaków to świetny pretekst – przekonywała dziennikarka Odeta Moro-Figurska, która jest ambasadorką kampanii edukacyjnej Spring Alive.

Publikacja: 05.04.2011 10:47

Warszawa: ruszyła kampania OTOP Spring Alive

Foto: Fotorzepa, Kuba Kamiński Kub Kuba Kamiński

Projekt dotyczy migracji ptaków. Po zobaczeniu bociana białego, jaskółki dymówki, jerzyka, kukułki albo żołny można wejść na stronę

www.springalive.net

i zarejestrować swoją obserwację.

W ten sposób powstaje mapa, która pokazuje, kiedy i gdzie ptaki migrują na północ.

W zeszłym roku w całej Europie zanotowano ponad 100 tys. obserwacji, z czego 7,5 tys. pochodziło z Polski. Organizatorem kampanii jest Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków.

Czytaj w Życiu Warszawy Online

Projekt dotyczy migracji ptaków. Po zobaczeniu bociana białego, jaskółki dymówki, jerzyka, kukułki albo żołny można wejść na stronę

www.springalive.net

Kultura
Podcast „Komisja Kultury”: Muzeum otwarte - muzeum zamknięte, czyli trudne życie MSN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Kultura
Program kulturalny polskiej prezydencji w Radzie UE 2025
Kultura
Arcydzieła z muzeum w Kijowie po raz pierwszy w Polsce
Kultura
Podcast „Komisja Kultury”: Seriale roku, rok seriali
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Kultura
Laury dla laureatek Nobla