Warszawa: ruszyła kampania OTOP Spring Alive

– Najważniejsze, by chodzić z dzieciakami do lasu, parku i nad rzekę, a podpatrywanie ptaków to świetny pretekst – przekonywała dziennikarka Odeta Moro-Figurska, która jest ambasadorką kampanii edukacyjnej Spring Alive.

Publikacja: 05.04.2011 10:47

Warszawa: ruszyła kampania OTOP Spring Alive

Foto: Fotorzepa, Kuba Kamiński Kub Kuba Kamiński

Projekt dotyczy migracji ptaków. Po zobaczeniu bociana białego, jaskółki dymówki, jerzyka, kukułki albo żołny można wejść na stronę

www.springalive.net

i zarejestrować swoją obserwację.

W ten sposób powstaje mapa, która pokazuje, kiedy i gdzie ptaki migrują na północ.

Reklama
Reklama

W zeszłym roku w całej Europie zanotowano ponad 100 tys. obserwacji, z czego 7,5 tys. pochodziło z Polski. Organizatorem kampanii jest Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków.

Czytaj w Życiu Warszawy Online

Projekt dotyczy migracji ptaków. Po zobaczeniu bociana białego, jaskółki dymówki, jerzyka, kukułki albo żołny można wejść na stronę

www.springalive.net

Reklama
Kultura
Polka wygrała Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie. Plakat ma być skuteczny
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Kultura
Kendrick Lamar i 50 Cent na PGE Narodowym. Czy przeniosą rapową wojnę do Polski?
Patronat Rzeczpospolitej
Gala 50. Nagrody Oskara Kolberga już 9 lipca w Zamku Królewskim w Warszawie
Kultura
Biblioteka Książąt Czartoryskich w Krakowie przejdzie gruntowne zmiany
Kultura
Pod chmurką i na sali. Co będzie można zobaczyć w wakacje w kinach?
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama