Reklama
Rozwiń
Reklama

Warszawa: ruszyła kampania OTOP Spring Alive

– Najważniejsze, by chodzić z dzieciakami do lasu, parku i nad rzekę, a podpatrywanie ptaków to świetny pretekst – przekonywała dziennikarka Odeta Moro-Figurska, która jest ambasadorką kampanii edukacyjnej Spring Alive.

Publikacja: 05.04.2011 10:47

Warszawa: ruszyła kampania OTOP Spring Alive

Foto: Fotorzepa, Kuba Kamiński Kub Kuba Kamiński

Projekt dotyczy migracji ptaków. Po zobaczeniu bociana białego, jaskółki dymówki, jerzyka, kukułki albo żołny można wejść na stronę

www.springalive.net

i zarejestrować swoją obserwację.

W ten sposób powstaje mapa, która pokazuje, kiedy i gdzie ptaki migrują na północ.

Reklama
Reklama

W zeszłym roku w całej Europie zanotowano ponad 100 tys. obserwacji, z czego 7,5 tys. pochodziło z Polski. Organizatorem kampanii jest Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków.

Czytaj w Życiu Warszawy Online

Kultura
Nagroda Turnera dla artystki w spektrum autyzmu. Dzięki Nnenie pęknie szklany sufit?
Kultura
Waldemar Dąbrowski znowu na czele Opery, tym razem w Szczecinie
Kultura
Sztuka 2025: Jak powstają hity?
Kultura
Kultura 2025. Wietrzenie ministerialnych i dyrektorskich gabinetów
Kultura
Liberum veto w KPO: jedni nie mają nic, inni dostali 1,4 mln zł za 7 wniosków
Materiał Promocyjny
W kierunku zrównoważonej przyszłości – konkretne działania
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama