Reklama

Warszawa: ruszyła kampania OTOP Spring Alive

– Najważniejsze, by chodzić z dzieciakami do lasu, parku i nad rzekę, a podpatrywanie ptaków to świetny pretekst – przekonywała dziennikarka Odeta Moro-Figurska, która jest ambasadorką kampanii edukacyjnej Spring Alive.

Publikacja: 05.04.2011 10:47

Warszawa: ruszyła kampania OTOP Spring Alive

Foto: Fotorzepa, Kuba Kamiński Kub Kuba Kamiński

Projekt dotyczy migracji ptaków. Po zobaczeniu bociana białego, jaskółki dymówki, jerzyka, kukułki albo żołny można wejść na stronę

www.springalive.net

i zarejestrować swoją obserwację.

W ten sposób powstaje mapa, która pokazuje, kiedy i gdzie ptaki migrują na północ.

Reklama
Reklama

W zeszłym roku w całej Europie zanotowano ponad 100 tys. obserwacji, z czego 7,5 tys. pochodziło z Polski. Organizatorem kampanii jest Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków.

Czytaj w Życiu Warszawy Online

Projekt dotyczy migracji ptaków. Po zobaczeniu bociana białego, jaskółki dymówki, jerzyka, kukułki albo żołny można wejść na stronę

www.springalive.net

Reklama
Kultura
Córka lidera Queen: filmowy szlagier „Bohemian Rhapsody" pełen fałszów o Mercurym
Kultura
Ekskluzywna sztuka w Hotelu Warszawa i szalone aranżacje
Kultura
„Cesarzowa Piotra”: Kristina Sabaliauskaitė o przemocy i ciele kobiety w Rosji
plakat
Andrzej Pągowski: Trzeba być wielkim miłośnikiem filmu, żeby strzelić sobie tatuaż z plakatem do „Misia”
Patronat Rzeczpospolitej
Warszawa Singera – święto kultury żydowskiej już za chwilę
Reklama
Reklama