W tym roku festiwal Audioriver będzie trwał po raz pierwszy trzy dni, niestety wszystkie karnety trzydniowe zostały wykupione w zaledwie dobę po udostępnieniu ich bileteriom. Było ich dokładnie 1500 sztuk i zniknęły w błyskawicznym tempie.
- Ta liczba wynika z pojemności miejsca, w którym zorganizujemy trzeci dzień imprezy, czyli Audioriver Sun/Day – mówi rzecznik prasowy festiwalu, Łukasz Napora. - Nie będzie już ani dodatkowej puli trzydniowych karnetów, ani biletów jednodniowych na niedzielę. Jedyna szansa, by dostać się na Audioriver Sun/Day, to przyjść w trakcie trwania imprezy i liczyć, że będzie jeszcze trochę wolnej przestrzeni. Będziemy wówczas reagować i sprzedawać bilety na miejscu. Miejscu, które nadal trzymamy w tajemnicy.
Tajemnicą nie jest już jednak Audioriver Fashion Day, czyli druga – po Sun/Day – zupełnie nowa inicjatywa płockiego festiwalu. Organizatorzy postanowili rozszerzyć teren imprezy aż do pobliskiego zalewu Sobótka i wykorzystać to miejsce na prezentację polskiej mody niezależnej.
- Rocznie mamy kilkadziesiąt zapytań od mniej lub bardziej znanych młodych projektantów, którzy chcieliby pokazać swoje kolekcje na naszym festiwalu. Pomimo szczerych chęci, nie mieliśmy jednak dla nich dotąd miejsca. Teraz postanowiliśmy je po prostu zrobić – komentuje Napora. - Audioriver Fashion Day odbędzie się w sobotę w ciągu dnia, a w strefie stanie kilkadziesiąt stoisk projektantów oraz scena prezentująca lekką, plażową muzykę od downtempo po deep house - dodaje.