Aktualizacja: 17.11.2018 14:19 Publikacja: 17.11.2018 13:43
Foto: Fotorzepa, Marcin Lobaczewski
W czwartek spółka celowa powołana do budowy Centralnego Portu Komunikacyjnego zaprezentowała logotyp CPK, w tym Portu Lotniczego "Solidarność" i sieci "Solidarność" Koleje, przygotowane przez agencję Podpunkt. Jeden z nich przedstawiał front lotniska i wchodzących pasażerów, drugi - pociąg i autobus, które mają dowozić pasażerów do portu lotniczego.
Agencja, która współpracuje z CPK nie wykupiła praw do wykorzystania tej pierwszej grafiki.
Czy rynek pracy dla absolwentów psychologii jest dziś obiecujący? Zdecydowanie tak i warto mieć tego świadomość,...
Prokuratura we Wrocławiu wszczęła śledztwo dotyczące nieprawidłowości finansowych w Centrum im. Willy’ego Brandt...
W narracji rosyjskiej zmienił się język opisu zwycięstwa w II wojnie światowej: z oddania hołdu poległym i uczcz...
Kilkadziesiąt najważniejszych europejskich think tanków spotka się w Warszawie i Toruniu, aby rozmawiać o przysz...
W trakcie ekshumacji prowadzonej w Puźnikach w Ukrainie naukowcy wydobyli szczątki co najmniej 42 osób – podało...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas