Reklama
Rozwiń

Polskie Radio traci nawet 6 mln zł miesięcznie z reklam

Publiczna rozgłośnia traci reklamodawców, odchodzą z niej dziennikarze, a na antenie Trójki panuje bałagan. – To efekt całkowitego podporządkowania politycznego PiS – uważają pracownicy radia.

Aktualizacja: 07.09.2020 05:54 Publikacja: 06.09.2020 18:42

Polskie Radio traci nawet 6 mln zł miesięcznie z reklam

Foto: Fotorzepa/ Robert Gardziński

Według nieoficjalnych szacunków osób związanych z marketingiem Polskiego Radia SA, do których dotarła „Rzeczpospolita", tylko od końca maja, czyli od skandalu z Listą Przebojów Trójki i piosenką Kazika, utracone wpływy reklamowe całej instytucji mogą wynosić 5–6 milionów złotych miesięcznie, czyli do końca roku dojść do ok. 40 milionów.

Czytaj także: Pani prezes ścisza radio 

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Kraj
Metro nie kursuje od Słodowca do stacji Centrum. „Podejrzenie, że coś się pali”
Kraj
Jedyne Centrum Integracji Cudzoziemców na Mazowszu będzie działało w Warszawie
Kraj
Pociągi wracają na trasę M1 po awarii w metrze warszawskim
Kraj
Tęcza powróci na plac Zbawiciela. Projekt wybrano w Budżecie Obywatelskim przy czwartej próbie
Kraj
„Dwie wieże” jeszcze w grze, choć już bez prokurator Ewy Wrzosek