W tej chwili w stolicy jest ponad 100 „Biedronek", a będzie ich więcej, bo firma planuje kolejne inwestycje, w tym w dawnym kinie „Femina" w Al. Solidarności.
Sklep na Dworcu Centralnym ma ponad 680 mkw. powierzchni sprzedażowej. Jest tam 10 kas, które mają usprawnić obsługę. - Tuż przy kasach postawiono lodówki z napojami, a niedługo w ofercie będą też świeże kanapki, sałaty oraz dania gotowe do spożycia. To dla wygody podróżnych – informuje biuro prasowe firmy.
To już druga placówka zlokalizowana na warszawskim dworcu. Pierwszy sklep został otwarty w kwietniu 2014 roku na Dworcu Wschodnim przy ulicy Kijowskiej. Ale jest on o połowę mniejszy, od tego z Centralnego, bo jego powierzchnia liczy ok. 350 mkw
- Format naszych sklepów na dworcach jest dopasowany do lokalizacji. Placówka na Centralnym to kolejny przykład dostosowania do otoczenia w wymiarze identyfikacji wizualnej. Logotyp sieci na budynku dworca pozostaje spójny z elementami graficznymi umieszczonymi na gmachu – chwali się firma.
Jeronimo Martins Polska w tej chwili ma ponad 2, 6 tys. sklepów w całym kraju, 15 centrów dystrybucyjnych i zatrudnia ponad 55 tys. pracowników.