Reklama
Rozwiń

Aglomeracja stawia na dwa kółka

Jazda na rowerze to znakomita rekreacja i relaks, to jasne. Czasem może mieć też funkcje prawdziwie transportowe.

Aktualizacja: 12.04.2016 22:30 Publikacja: 12.04.2016 19:39

Jeremi Jędrzejkowski

Jeremi Jędrzejkowski

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

Do tego jednak potrzeba czegoś więcej niż przemykania się bocznymi ścieżkami (nie rowerowymi, a np. wydeptanymi między blokami czy przez las), czy ulicami wśród samochodów. To dobre sporadycznie, ale nie na co dzień.

Lata temu, gdy mieszkałem w Gliwicach, bardzo dużo jeździłem na rowerze nie tylko po mieście i okolicach, ale choćby do Zabrza, Bytomia czy przede wszystkim do popularnego parku chorzowskiego (czyli wtedy Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku, dziś po prostu parku Śląskiego). Dojazd i powrót były średnio przyjemne. Większość trasy wiodła ulicami.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Kraj
Rzeź wołyńska: wytracić Polaków, wyrugować polskość
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Kraj
Uchwała antyalkoholowa skonstruowana pod Żabki? Radni o prohibicji w Warszawie
warszawa
Radni stołecznego Bemowa proponują budżet obywatelski w szkołach. Co na to urząd dzielnicy?
Kraj
Miliardy z KPO usprawniają kolejową infrastrukturę
Kraj
Warszawscy urzędnicy chcą się ubezpieczyć od terroryzmu i sabotażu
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama