Aktualizacja: 03.08.2017 19:49 Publikacja: 03.08.2017 19:25
Krakowska aplikacja na smartfony służy nie tylko turystom, ale także mieszkańcom.
Foto: shutterstock
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez IPSOS, już 10 proc. turystów odwiedzających Warszawę jako źródło informacji o mieście podaje właśnie aplikację mobilną. Chętniej korzystają z niej mieszkańcy naszego kraju (11 proc.) niż cudzoziemcy (9 proc.). W ostatnim roku na popularności bardzo zyskała aplikacja mobilna Warszawa 19115, służąca do zgłaszania wszelkich problemów miejskich. – Wykorzystanie tej drogi komunikacji wzrosło o prawie 250 proc. w stosunku do 2015 r. – mówi rzeczniczka stołecznego ratusza Agnieszka Kłąb.
Czy rynek pracy dla absolwentów psychologii jest dziś obiecujący? Zdecydowanie tak i warto mieć tego świadomość,...
Prokuratura we Wrocławiu wszczęła śledztwo dotyczące nieprawidłowości finansowych w Centrum im. Willy’ego Brandt...
W narracji rosyjskiej zmienił się język opisu zwycięstwa w II wojnie światowej: z oddania hołdu poległym i uczcz...
Kilkadziesiąt najważniejszych europejskich think tanków spotka się w Warszawie i Toruniu, aby rozmawiać o przysz...
W trakcie ekshumacji prowadzonej w Puźnikach w Ukrainie naukowcy wydobyli szczątki co najmniej 42 osób – podało...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas