Aktualizacja: 26.12.2019 19:37 Publikacja: 26.12.2019 16:10
Foto: Adobe Stock
Po planowanym zakazie reklamy dla produktów tytoniowych rząd Niemiec powinien „zająć się rozprzestrzeniającą się masowo reklamą niezdrowych produktów, którą przemysł spożywczy przyciąga już małe dzieci" - powiedział Funke dyrektor Foodwatch Niemcy Martin Rücker.
Jest on zadania, że jeśli minister rolnictwa i polityki żywnościowej Niemiec Julia Kloeckner (CDU) traktuje poważnie walkę z nadwagą i niewłaściwym odżywianiem, musi ona w pierwszej połowie 2020 roku wprowadzić prawne ograniczenia dla reklamy. W przypadku artykułów spożywczych dla dzieci często chodzi o zbyt słodkie zawierające dużo tłuszczów i soli przekąski.
Prokurator Generalny, Adam Bodnar ma powołać zespół śledczych, który ponownie przeliczy głosy w 296 obwodowych k...
Prawie milion wniosków o rentę wdowią wpłynęło do ZUS. Z kolei do KRUS nieco ponad 121 tys. Tak wynika z danych...
Najlepszą uczelnią publiczną, która uczy prawa, podobnie jak w zeszłym roku, jest Uniwersytet Jagielloński w Kra...
Delegaci na Krajowy Zjazd Adwokatury wybrali to, co dobrze znają. Nie podjęto przełomowych uchwał, np. w sprawie...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Po 10 latach postępowania grupowego z udziałem poszkodowanych lokatami Amber Gold, sąd apelacyjny wyda wyrok w t...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas