Reklamacja w biurze podróży: rezygnacja z wczasów nie musi słono kosztować

Niezadowolony z usługi klient biura podróży powinien niezwłocznie złożyć reklamację. Najlepiej jeszcze na wakacjach - radzi Agnieszka Chilicka, miejski rzecznik konsumentów w Gdańsku.

Publikacja: 17.08.2015 08:00

Foto: 123RF

Rz: Z jaki problemami przede wszystkim zwracają się do pani w tym sezonie wracający z wakacji klienci?

Agnieszka Chilicka: Najczęściej nie są zadowoleni z jakości usługi, np. hotel nie jest taki, jak obiecywało biuro podróży. W katalogu były piękne pokoje, plaża, a rzeczywistość okazała się inna.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Matura i egzamin ósmoklasisty
Egzamin 8-klasisty: język polski. Odpowiedzi eksperta WSiP
Matura i egzamin ósmoklasisty
Egzamin 8-klasisty: matematyka. Rozwiązania eksperta WSiP
Internet i prawo autorskie
Bruksela pozwała Polskę do TSUE. Jest szybka reakcja rządu Donalda Tuska
Prawo w Polsce
Jak zmienić miejsce głosowania w wyborach prezydenckich 2025?
Dobra osobiste
Karol Nawrocki pozwany za książkę, którą napisał jako Tadeusz Batyr