Reklama

Po nieudanej reklamacji postępowanie rzecznika finansowego

Żądanie konsumenta i dowody w sprawie trzeba dołączyć do wniosku o przeprowadzenie postępowania przez rzecznika finansowego.

Aktualizacja: 30.11.2015 08:49 Publikacja: 30.11.2015 06:46

Po nieudanej reklamacji postępowanie rzecznika finansowego

Foto: www.sxc.hu

W razie sporu z bankiem, ubezpieczycielem czy firmą pośredniczącą w sprzedaży kredytów, polisolokat i innych produktów inwestycyjnych konsument może się zwrócić do rzecznika finansowego. Chodzi nie tylko o uzyskanie wskazówek. Rzecznik może przeprowadzić pozasądowe postępowanie, gdy jest spór pomiędzy przedsiębiorcą a jego klientem. A to, jak ma ono wyglądać i co ma się znaleźć we wniosku o jego wszczęcie, określa projekt rozporządzenia ministra finansów w sprawie szczegółowego trybu postępowania przed rzecznikiem finansowym w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Sądy i trybunały
Plan ministra Żurka na reaktywację KRS. Konstytucjonalista: nielegalne działanie
Prawo w Polsce
Czy można zagrodzić jezioro? Wody Polskie wyjaśniają
Prawo dla Ciebie
Zamieszanie z hybrydowym manicure. Klienci zestresowani. Eksperci wyjaśniają
Spadki i darowizny
Kiedy dokładnie należy otworzyć testament i kto powinien to zrobić?
Prawo w Polsce
Dwa projekty ustaw u prezydenta Karola Nawrockiego. Chodzi o płacenie gotówką
Reklama
Reklama