Reklama
Rozwiń

Największe problemy abonentów w 2015 r.

Ponad 1 mln 600 tys. złotych trafiło do kieszeni abonentów – tyle UKE „odzyskał" na rzecz konsumentów w 2015 r.

Aktualizacja: 09.02.2016 14:01 Publikacja: 09.02.2016 13:24

Największe problemy abonentów w 2015 r.

Foto: www.sxc.hu

– Prawem każdego obywatela jest dochodzenie swoich racji w sporach z przedsiębiorcami. Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej stoi na straży przestrzegania przez dostawców usług wywiązywania się z zawartych z abonentami umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Robimy to, by chronić obywatela i dać impuls przedsiębiorcom dla lepszego świadczenia usług – powiedziała Magdalena Gaj, Prezes UKE.

Działania Prezesa UKE na rzecz Konsumentów

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawo w Polsce
Są kolejne wyniki ponownego przeliczenia głosów. Zyskuje Karol Nawrocki
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Zawody prawnicze
Nie będzie umowy o pracę dla adwokatów. Ostra dyskusja na Krajowym Zjeździe
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców
Konsumenci
Bank odda seniorce pieniądze, choć sama „wpuściła" złodzieja. Przełomowy wyrok