Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.09.2016 15:10 Publikacja: 08.09.2016 14:46
Katarzyna Słupek
Foto: rp.pl
Czy dużo turystów skarży się do Państwa?
Mamy dwa rodzaje spraw. Pierwsze, gdy konsumenci wyjeżdżają z biurem podróży. Drugie, gdy sami organizują wyjazd: kupują bilet, wynajmują hotel czy samochód. W 2016 r. mamy dużo więcej spraw niż w roku poprzednim. Świadczy to o wzroście świadomości konsumenckiej. Poza tym coraz częściej wyjeżdżamy. Trzecia sprawa to nasze rozbudowane działania informacyjne. Staramy się dotrzeć do jak największej liczby osób.
Każdy sprawdzi wysokość przyszłej emerytury przez internet. Budżet państwa nie poniesienie z tego tytułu żadnych...
Prawie milion wniosków o rentę wdowią wpłynęło do ZUS. Z kolei do KRUS nieco ponad 121 tys. Tak wynika z danych...
Najlepszą uczelnią publiczną, która uczy prawa, podobnie jak w zeszłym roku, jest Uniwersytet Jagielloński w Kra...
Uniwersytet Warszawski przed Uniwersytetem Jagiellońskim i Politechniką Warszawską - tak wygląda czołówka Rankin...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas