Reklama
Rozwiń

Komisja Etyki Reklamy o haśle „Bić k... i złodziei” w reklamie Gazety Polskiej

Znajomość historycznych cytatów nie jest w naszym społeczeństwie powszechna, podobnie jak okoliczności i intencje jego twórcy – stwierdziła w niedawnej uchwale Komisja Etyki Reklamy.

Aktualizacja: 11.08.2017 11:09 Publikacja: 11.08.2017 10:49

Brat króla Rumunii książę Mikołaj (z lewej) i Marszałek Polski Józef Piłsudski podczas spotkania w B

Brat króla Rumunii książę Mikołaj (z lewej) i Marszałek Polski Józef Piłsudski podczas spotkania w Belwederze.

Foto: narodowe archiwum cyfrowe

1 marca ukazał się pierwszy numer "Gazety Polskiej" w zmienionej szacie graficznej. Zmianie layoutu towarzyszyła kampania promocyjna. Tygodnik reklamowały m.in. w spoty, w których padały hasła nawiązujące do słów Józefa Piłsudskiego sprzed 90 lat: „Tygodnik. Bić k... i złodziei".

Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęły skargi na reklamę zewnętrzną z tym hasłem.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sądzie i w urzędzie
Nowa funkcja w mObywatelu. Przyda się na starość
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Edukacja i wychowanie
Jakie są najlepsze uczelnie w Polsce? Opublikowano ranking Perspektywy 2025
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców