Reklama

Komisja Etyki Reklamy o haśle „Bić k... i złodziei” w reklamie Gazety Polskiej

Znajomość historycznych cytatów nie jest w naszym społeczeństwie powszechna, podobnie jak okoliczności i intencje jego twórcy – stwierdziła w niedawnej uchwale Komisja Etyki Reklamy.

Aktualizacja: 11.08.2017 11:09 Publikacja: 11.08.2017 10:49

Brat króla Rumunii książę Mikołaj (z lewej) i Marszałek Polski Józef Piłsudski podczas spotkania w B

Brat króla Rumunii książę Mikołaj (z lewej) i Marszałek Polski Józef Piłsudski podczas spotkania w Belwederze.

Foto: narodowe archiwum cyfrowe

1 marca ukazał się pierwszy numer "Gazety Polskiej" w zmienionej szacie graficznej. Zmianie layoutu towarzyszyła kampania promocyjna. Tygodnik reklamowały m.in. w spoty, w których padały hasła nawiązujące do słów Józefa Piłsudskiego sprzed 90 lat: „Tygodnik. Bić k... i złodziei".

Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęły skargi na reklamę zewnętrzną z tym hasłem.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Sądy i trybunały
Plan ministra Żurka na reaktywację KRS. Konstytucjonalista: nielegalne działanie
Nieruchomości
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok ws. zasiedzenia służebności przesyłu
Dobra osobiste
Tekst Onetu o Grand Hotelu. Są szczegóły procesu Karola Nawrockiego przeciwko portalowi
Prawo w Polsce
Karol Nawrocki chce zmienić ustrój. Są nieoficjalne informacje o nowej konstytucji
Podatki
Od anonimowych donejtów trzeba płacić podatek. Fiskus bez litości dla streamerów
Reklama
Reklama