Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.12.2014 09:01 Publikacja: 19.12.2014 09:01
Foto: Fotorzepa, Magda Starowieyska
Bez względu na to, czy robimy zakupy w tradycyjnym sklepie czy w internetowym, dostaniemy więcej praw przy reklamacji produktu. W niektórych sytuacjach będzie można od razu żądać zwrotu pieniędzy, a nie naprawy towaru. Przewidują to zmiany w kodeksie cywilnym wprowadzone przez nową ustawę o prawach konsumenta, które wejdą w życie 25 grudnia 2014 r.
Towar, który jest niezgodny z umową sprzedaży (szybko się popsuł, nie ma funkcji, którą miał mieć, itp.), będzie można zareklamować na podstawie przepisów o rękojmi z kodeksu cywilnego. I konsumenci będą mieć na to dwa lata.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prokurator Generalny, Adam Bodnar ma powołać zespół śledczych, który ponownie przeliczy głosy w 296 obwodowych k...
Prawie milion wniosków o rentę wdowią wpłynęło do ZUS. Z kolei do KRUS nieco ponad 121 tys. Tak wynika z danych...
Najlepszą uczelnią publiczną, która uczy prawa, podobnie jak w zeszłym roku, jest Uniwersytet Jagielloński w Kra...
Delegaci na Krajowy Zjazd Adwokatury wybrali to, co dobrze znają. Nie podjęto przełomowych uchwał, np. w sprawie...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas