Aktualizacja: 19.12.2014 09:01 Publikacja: 19.12.2014 09:01
Foto: Fotorzepa, Magda Starowieyska
Bez względu na to, czy robimy zakupy w tradycyjnym sklepie czy w internetowym, dostaniemy więcej praw przy reklamacji produktu. W niektórych sytuacjach będzie można od razu żądać zwrotu pieniędzy, a nie naprawy towaru. Przewidują to zmiany w kodeksie cywilnym wprowadzone przez nową ustawę o prawach konsumenta, które wejdą w życie 25 grudnia 2014 r.
Towar, który jest niezgodny z umową sprzedaży (szybko się popsuł, nie ma funkcji, którą miał mieć, itp.), będzie można zareklamować na podstawie przepisów o rękojmi z kodeksu cywilnego. I konsumenci będą mieć na to dwa lata.
Egzamin ósmoklasisty 2025 - dzień pierwszy. Uczniowie ósmych klas szkół podstawowych zmagali się dzisiaj z język...
Pozasądowe rozwody, choć mają być szybsze, to nie będą droższe. W dodatku rozwiązanie małżeństwa będzie można uz...
To, że darowizna dla małoletniego jest obciążona np. służebnością drogi koniecznej, nie unieważnia takiej umowy...
Wniosek o zmianę miejsca głosowania można składać już na 44 dni przed dniem wyborów, nie później jednak niż trze...
Rowerzysta, dojeżdżając do przejazdu rowerowego, nie ma pierwszeństwa. Zyskuje je dopiero, gdy znajdzie się już...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas