Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.02.2015 08:53 Publikacja: 12.02.2015 08:39
Foto: YouTube
Tak uznała Komisja Etyki Reklamy rozpatrując skargę konsumentki, której przedmiotem była reklama telewizyjna usług telefonicznych T-Mobile.
Spot miał na celu zachęcenie do zmiany operatora sieci komórkowej i przedstawienie idących za tym korzyści. Bohaterką reklamy była Anna Lewandowska, która jako jedna z pierwszych osób wykonała "transfer", otrzymując w zamian 500 zł. Na koniec lektor zachęcał do zmiany operatora telefonii słowami "poczuj się jak Anna Lewandowska".
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
„Niestety, prezydent na zakończenie urzędowania nie zaskoczył nas pozytywnie" - stwierdził były minister sprawie...
Dziś złożyłam rezygnację ze stanowiska podsekretarza stanu w Ministerstwo Sprawiedliwości - przekazała w mediach...
Media donoszą, że biznesmen Andy Byron chce pozwać zespół Coldplay za przypadkowe ujawnienie jego romansu w trak...
W sierpniu, w przypadku aż czterech tur wypłat 800 plus, środki trafią na konta beneficjentów wcześniej. Ponadto...
Budowa szopy ogrodowej na własnej działce może się skończyć karą w wysokości nawet 10 tys. zł, jeśli nie będzie...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas