Reklama

Kwestią sporną jest, czy bohaterów reklam można uznawać za wzór do naśladowania

Hasło reklamowe T-Mobile „poczuj się jak Anna Lewandowska" nie jest ocenne i nie sugeruje, aby bohaterkę spotu uznawać za wzór do naśladowania.

Aktualizacja: 12.02.2015 08:53 Publikacja: 12.02.2015 08:39

Kwestią sporną jest, czy bohaterów reklam można uznawać za wzór do naśladowania

Foto: YouTube

Tak uznała Komisja Etyki Reklamy rozpatrując skargę konsumentki, której przedmiotem była reklama telewizyjna usług telefonicznych T-Mobile.

Spot miał na celu zachęcenie do zmiany operatora sieci komórkowej i przedstawienie idących za tym korzyści. Bohaterką reklamy była Anna Lewandowska, która jako jedna z pierwszych osób wykonała "transfer", otrzymując w zamian 500 zł. Na koniec  lektor zachęcał do zmiany operatora telefonii słowami "poczuj się jak Anna Lewandowska".

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Prawnicy
Zbigniew Ziobro krytykuje decyzję Andrzeja Dudy. Pisze o „notariuszu"
Prawnicy
Znana prawniczka odchodzi z resortu Waldemara Żurka. „Czasem sufler zaśpi"
Dobra osobiste
Coldplay zapłaci za ujawnienie romansu? Prawnicy o szansach pozwu Andy'ego Byrona
Praca, Emerytury i renty
Wcześniejsze wypłaty i podwójne świadczenia. 800 plus w sierpniu
Nieruchomości
Wysokie kary za budowę szopy w ogrodzie. Ważna jest odległość od działki sąsiada
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama