Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.02.2015 08:53 Publikacja: 12.02.2015 08:39
Foto: YouTube
Tak uznała Komisja Etyki Reklamy rozpatrując skargę konsumentki, której przedmiotem była reklama telewizyjna usług telefonicznych T-Mobile.
Spot miał na celu zachęcenie do zmiany operatora sieci komórkowej i przedstawienie idących za tym korzyści. Bohaterką reklamy była Anna Lewandowska, która jako jedna z pierwszych osób wykonała "transfer", otrzymując w zamian 500 zł. Na koniec lektor zachęcał do zmiany operatora telefonii słowami "poczuj się jak Anna Lewandowska".
Sąd uznał, że firma miała prawo zwolnić podwładnego, który publicznie krytykował inicjatywę pracowników zaprasza...
Resort infrastruktury przygotował projekt nowelizacji rozporządzenia o znakach i sygnałach drogowych. Co się zmi...
Od lipca ruszają wypłaty renty wdowiej. Na przelewy czeka ponad milion seniorów, którzy już złożyli wnioski o no...
W czerwcu niektórzy rodzice mogą otrzymać 800 plus nieco wcześniej niż wynika z harmonogramu. Jest też grupa, do...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Rząd opublikował projekt deregulacji ustawy emerytalnej, który zmienia zasady wypłaty zasiłku pogrzebowego.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas