Reklama

Jak reklamować usługi telekomunikacyjne

Abonent ma rok od rozwiązania umowy na złożenie reklamacji w sprawie opłaty naliczonej mu w związku ze świadczoną usługą telekomunikacyjną.

Aktualizacja: 05.05.2015 09:03 Publikacja: 04.05.2015 18:12

Jak reklamować usługi telekomunikacyjne

Foto: www.sxc.hu

Aż 300 zł może kosztować rozwiązanie umowy z operatorem telekomunikacyjnym. Wystarczy, że abonent spóźni się jeden dzień z oddaniem urządzenia, które umożliwia dostęp do internetu. Gdy spóźnienie było nieznaczne, warto złożyć reklamację, zamiast od razu płacić.

300 zł kary ma zapłacić czytelniczka, która rozwiązała umowę z Orange. Miała 14 dni na zwrot modemu. Oddała go jednak dzień po terminie.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Samorząd i administracja
Znamy wyniki egzaminu na urzędnika mianowanego. „Przełamaliśmy barierę niemożności"
Prawo w Polsce
Czy można zagrodzić jezioro? Wody Polskie wyjaśniają
Prawo dla Ciebie
Zamieszanie z hybrydowym manicure. Klienci zestresowani. Eksperci wyjaśniają
Za granicą
Ryanair nie poleci do Hiszpanii? Szykuje się strajk pracowników. Jest stanowisko przewoźnika
Prawo drogowe
Będzie podwyżka opłat za badania techniczne aut. Wiceminister podał kwotę
Reklama
Reklama