Reklama

Konsumenci wiedzą już jak składać reklamację za nieudane wczasy

Skarżą się niezadowoleni z hotelu lub opóźnionego lotu.

Aktualizacja: 17.08.2015 07:41 Publikacja: 16.08.2015 19:42

Foto: 123RF

Rozczarowani wczasowicze umieją już upomnieć się o swoje prawa.

– Są coraz lepiej przygotowani – mówi Longina Kaczmarek, miejski rzecznik konsumentów w Szczecinie. – Jeśli np. w trakcie podróży autokarem zepsuje się klimatyzacja, zbierają podpisy pod skargą już w trakcie podróży. Jeśli twierdzą, że warunki w hotelu są inne, niż im obiecano, dokumentują to zdjęciami. Wiedzą, że inaczej trudno byłoby to udowodnić – mówi Kaczmarek.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Sądy i trybunały
Plan ministra Żurka na reaktywację KRS. Konstytucjonalista: nielegalne działanie
Prawo w Polsce
Czy można zagrodzić jezioro? Wody Polskie wyjaśniają
Prawo dla Ciebie
Zamieszanie z hybrydowym manicure. Klienci zestresowani. Eksperci wyjaśniają
Spadki i darowizny
Kiedy dokładnie należy otworzyć testament i kto powinien to zrobić?
Prawo w Polsce
Dwa projekty ustaw u prezydenta Karola Nawrockiego. Chodzi o płacenie gotówką
Reklama
Reklama