Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 10.01.2017 12:31 Publikacja: 10.01.2017 11:45
Foto: 123RF
Jeżeli przepisy odrębne nie stanowią inaczej, przedsiębiorca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację konsumenta w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania. Taką ogólną zasadę wprowadza nowy art. 7a ustawy o prawach konsumenta, dodany przy okazji uchwalania ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.
Zaczyna on obowiązywać od 10 stycznia i wprowadza ogólny termin na rozpatrzenie reklamacji złożonej przez konsumenta, czyli osobę fizyczną, która nabyła towar lub usługę, a nabycie to nie było związane z prowadzoną przez tę osobę działalnością gospodarczą (sam fakt prowadzenie działalności nie musi oznaczać, że osoby fizycznej nie da się uznać za konsumenta).
Sąd uznał, że firma miała prawo zwolnić podwładnego, który publicznie krytykował inicjatywę pracowników zaprasza...
Od 1 lipca zaczną obowiązywać nowe, ostrzejsze wymogi na egzaminie na prawo jazdy. Za rozporządzeniem w tej spra...
Od lipca ruszają wypłaty renty wdowiej. Na przelewy czeka ponad milion seniorów, którzy już złożyli wnioski o no...
W czerwcu niektórzy rodzice mogą otrzymać 800 plus nieco wcześniej niż wynika z harmonogramu. Jest też grupa, do...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
I Prezes Sądu Najwyższego Małgorzata Manowska przyznała, iż nie jest pewne, czy SN zdąży z rozpatrzeniem protest...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas