Reklama

Luksusowe marki znów ciągną do Polski

Pierwszy salon w tej części Europy chce otworzyć Hermes – dowiedziała się „Rzeczpospolita". Do Polski wróciło też Burberry.

Aktualizacja: 07.03.2019 10:50 Publikacja: 06.03.2019 21:00

Luksusowe marki znów ciągną do Polski

Foto: Bloomberg

Ostatnich kilka lat na polskim rynku luksusowym to raczej marazm. Choć konsumenci systematycznie zwiększają wydatki na takie produkty, a rynek wart jest już niemal 24 mld zł, to jednak dla globalnych potęg nadal jesteśmy peryferiami. Powoli się to jednak zmienia, czego przykładem będzie tegoroczny debiut legendarnej francuskiej marki Hermes.

Ta rodzinna firma to jeden z najbardziej luksusowych szyldów na świecie. Kilka lat temu wrogo chciał ją przejąć Bernard Arnault, właściciel koncernu LVMH, ale operacja się nie powiodła.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
USA wszczynają dochodzenie w sprawie przestrzegania przez Chiny umowy handlowej z 2020 r.
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Handel
Premier Kanady odpowiada Donaldowi Trumpowi. Jest gotowy wznowić rozmowy handlowe
Handel
Trump zerwał rozmowy handlowe z Kanadą. Oburzyła go „oszukańcza reklama”
Handel
Beata Javorcik: Chińskie wyzwanie dla Europy Środkowo-Wschodniej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama