Reklama
Rozwiń
Reklama

Luksusowe marki znów ciągną do Polski

Pierwszy salon w tej części Europy chce otworzyć Hermes – dowiedziała się „Rzeczpospolita". Do Polski wróciło też Burberry.

Aktualizacja: 07.03.2019 10:50 Publikacja: 06.03.2019 21:00

Luksusowe marki znów ciągną do Polski

Foto: Bloomberg

Ostatnich kilka lat na polskim rynku luksusowym to raczej marazm. Choć konsumenci systematycznie zwiększają wydatki na takie produkty, a rynek wart jest już niemal 24 mld zł, to jednak dla globalnych potęg nadal jesteśmy peryferiami. Powoli się to jednak zmienia, czego przykładem będzie tegoroczny debiut legendarnej francuskiej marki Hermes.

Ta rodzinna firma to jeden z najbardziej luksusowych szyldów na świecie. Kilka lat temu wrogo chciał ją przejąć Bernard Arnault, właściciel koncernu LVMH, ale operacja się nie powiodła.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Materiał Promocyjny
Polska „tygrysem wzrostu”, ale potrzebuje kapitału i innowacji
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Handel
Potężna fuzja znanych producentów farb. Powstanie gigant wart 25 miliardów dolarów
Handel
Polacy pokochali roboty sprzątające. Nie szczędzą na ich zakupie
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama