Luksusowe marki znów ciągną do Polski

Pierwszy salon w tej części Europy chce otworzyć Hermes – dowiedziała się „Rzeczpospolita". Do Polski wróciło też Burberry.

Aktualizacja: 07.03.2019 10:50 Publikacja: 06.03.2019 21:00

Luksusowe marki znów ciągną do Polski

Foto: Bloomberg

Ostatnich kilka lat na polskim rynku luksusowym to raczej marazm. Choć konsumenci systematycznie zwiększają wydatki na takie produkty, a rynek wart jest już niemal 24 mld zł, to jednak dla globalnych potęg nadal jesteśmy peryferiami. Powoli się to jednak zmienia, czego przykładem będzie tegoroczny debiut legendarnej francuskiej marki Hermes.

Ta rodzinna firma to jeden z najbardziej luksusowych szyldów na świecie. Kilka lat temu wrogo chciał ją przejąć Bernard Arnault, właściciel koncernu LVMH, ale operacja się nie powiodła.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Handel
Chiny zaprzeczają: Nie toczą się żadne rozmowy z USA w sprawie ceł