Luksusowe marki znów ciągną do Polski

Pierwszy salon w tej części Europy chce otworzyć Hermes – dowiedziała się „Rzeczpospolita". Do Polski wróciło też Burberry.

Aktualizacja: 07.03.2019 10:50 Publikacja: 06.03.2019 21:00

Luksusowe marki znów ciągną do Polski

Foto: Bloomberg

Ostatnich kilka lat na polskim rynku luksusowym to raczej marazm. Choć konsumenci systematycznie zwiększają wydatki na takie produkty, a rynek wart jest już niemal 24 mld zł, to jednak dla globalnych potęg nadal jesteśmy peryferiami. Powoli się to jednak zmienia, czego przykładem będzie tegoroczny debiut legendarnej francuskiej marki Hermes.

Ta rodzinna firma to jeden z najbardziej luksusowych szyldów na świecie. Kilka lat temu wrogo chciał ją przejąć Bernard Arnault, właściciel koncernu LVMH, ale operacja się nie powiodła.

Pozostało 92% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Hybrydy
Skoda Kodiaq. Co musisz wiedzieć o technologii PHEV?
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity od Citibanku można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Handel
Ceny zniczy wyższe niż rok temu. I jest znacznie mniej promocji
Handel
Czy 2 listopada sklepy będą otwarte? Co z Lidlem, Biedronką i innymi?
Handel
Temu na celowniku Brukseli. Poważne zarzuty wobec giganta e-handlu
Materiał Promocyjny
Sieć T-Mobile Polska nagrodzona przez użytkowników w prestiżowym rankingu
Handel
Zakaz handlu w niedzielę. Gorąca dyskusja w Sejmie nad liberalizacją