Reklama

Rekordowy rok dla CCC

Lider polskiego rynku obuwniczego poradził sobie z niesprzyjającą sprzedaży pogodą i zarobił w 2014 r. ponad 200 mln zł.

Aktualizacja: 08.01.2015 09:15 Publikacja: 08.01.2015 00:53

Lider polskiego rynku obuwniczego wypracował w 2014 r. około 200 mln zł zysku netto, najwięcej w swo

Lider polskiego rynku obuwniczego wypracował w 2014 r. około 200 mln zł zysku netto, najwięcej w swojej historii.

Foto: Wikipedia

W grudniu CCC wypracowało 228,8 mln zł przychodów, czyli aż o 42 proc. więcej niż rok temu. To solidny wzrost, biorąc pod uwagę, że powierzchnia handlowa obuwniczej firmy w zeszłym roku  zwiększyła się o ok. 30 proc. Wysoka sprzedaż nie została jednak osiągnięta dzięki głębokim przecenom i niższym marżom.

– Jesteśmy zadowoleni z grudnia. Nie tylko ze sprzedaży, ale również z marż, które były wyższe niż rok wcześniej. Dzięki temu grudzień 2014 r. był wyraźnie zyskowny, w przeciwieństwie do poprzednich lat, kiedy wynik tego miesiąca oscylował wokół zera – mówi Piotr Nowjalis, wiceprezes ds. finansowych w CCC. Dodaje, że w grudniu firma prowadziła selektywną politykę w zakresie wyprzedaży i promocji, przeceniając tylko wybrane grupy asortymentowe. Dopisała też pogoda i pod koniec miesiąca klienci ruszyli do sklepów.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama