Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 08.01.2015 09:15 Publikacja: 08.01.2015 00:53
Lider polskiego rynku obuwniczego wypracował w 2014 r. około 200 mln zł zysku netto, najwięcej w swojej historii.
Foto: Wikipedia
W grudniu CCC wypracowało 228,8 mln zł przychodów, czyli aż o 42 proc. więcej niż rok temu. To solidny wzrost, biorąc pod uwagę, że powierzchnia handlowa obuwniczej firmy w zeszłym roku zwiększyła się o ok. 30 proc. Wysoka sprzedaż nie została jednak osiągnięta dzięki głębokim przecenom i niższym marżom.
– Jesteśmy zadowoleni z grudnia. Nie tylko ze sprzedaży, ale również z marż, które były wyższe niż rok wcześniej. Dzięki temu grudzień 2014 r. był wyraźnie zyskowny, w przeciwieństwie do poprzednich lat, kiedy wynik tego miesiąca oscylował wokół zera – mówi Piotr Nowjalis, wiceprezes ds. finansowych w CCC. Dodaje, że w grudniu firma prowadziła selektywną politykę w zakresie wyprzedaży i promocji, przeceniając tylko wybrane grupy asortymentowe. Dopisała też pogoda i pod koniec miesiąca klienci ruszyli do sklepów.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Bank Rozwoju Kazachstanu uruchomił program finansowania projektów wydobycia i przetwarzania metali ziem rzadkich...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Już szósty rok Europa kłóci się ze Stanami Zjednoczonymi o oliwki. To przy okazji przykład, dlaczego WTO traci n...
Przed nami czas wzmożonych podróży na Wszystkich Świętych, a następnie na długi listopadowy weekend. W związku z...
Smyk Holding i główny akcjonariusz spółki ogłosili przed północą w środę, że odstępują od przeprowadzenia pierws...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Sprzedaż Adidasa w Ameryce Północnej spadła w trzecim kwartale o 5 procent. Niemiecki producent obuwia twierdzi,...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas