Reklama
Rozwiń
Reklama

Wielki debiut Żabki na GPW. Były wzrosty na starcie notowań

O godz. 9.15 na GPW zadebiutowała Żabka. Spółka przygodę z giełdą zaczęła od prawie 7 - proc. wzrostu. Później jednak sytuacja zaczęła się komplikować.

Aktualizacja: 17.10.2024 09:54 Publikacja: 17.10.2024 09:25

Nie o godz. 9.00 wraz z początkiem sesji, ale o godz. 9.15 na GPW zadebiutuje Żabka

Nie o godz. 9.00 wraz z początkiem sesji, ale o godz. 9.15 na GPW zadebiutuje Żabka

Foto: Bloomberg

Co prawda debiut był przesunięty o 15 minut względem startu sesji, ale inwestorzy już wcześniej mogli składać zlecenia na akcje spółki. Teoretyczny kurs otwarcia wskazywał, że cena może wzrosnąć o kilkanaście procent. Początkowo sugerował on nawet na 25 – proc. wzrosty. 

Sam start notowań tak udany już jednak nie był. Notowania otworzyły się na poziomie 23 zł, co jednak oznacza, że kurs wzrósł względem ceny z IPO o prawie 7 proc. by później iść jeszcze do góry. Oczywiście od początku notowań widać było także ogromne zainteresowanie handlem akcjami Żabki. Wystarczyło jednak nieco ponad 15 minut handlu, aby początkowe wzrosty praktycznie w całości wyparowały, a notowania wróciły w okolice poziomu ceny z IPO. Później jednak znów widać było ruch w górę.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Sztuczna inteligencja pomoże w zakupach podczas Black Friday
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Handel
PiS chciał kupić Żabkę, teraz PSL celuje w Carrefoura
Handel
AliExpress blokuje chińskiego sprzedawcę lalek erotycznych. Przypominały dzieci
Handel
Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Handel
Centra handlowe wciąż tracą klientów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama