Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Aktualizacja: 13.12.2024 22:26 Publikacja: 08.05.2024 14:17
Foto: Adobe Stock
Popularna japońska marka odzieżowa kontynuuje podbój Europy, stając do konkurencji z takimi dużymi graczami, jak szwedzki H&M czy hiszpański Inditex, właściciel Zary. Do polskiego rynku sieciówka podeszła jednak ostrożnie. We wrześniu 2022 roku Uniqlo otworzyło w Warszawie placówkę w formacie pop-up. Tymczasowy sklep prowadzony w ramach eksperymentu do dziś znajduje się w pasażu handlowym Wars Sawa Junior przy ulicy Marszałkowskiej.
W piątek, 13 grudnia, rozpoczął się ogólnopolski protest przed sklepami sieci Lidl. Kulminacja ma nastąpić w sobotę, z pikietą centralną w Warszawie. Demonstranci wyrażają sprzeciw wobec inwestycji Lidla w Gietrzwałdzie.
Grupa sieci sklepów z odzieżą, obuwiem i wyposażeniem wnętrz ma plan na skokowy wzrost.
Padły pierwsze salwy w wojnie handlowej między Unią Europejską i Chinami. Pekin odpowiedział kaucjami na alkohol na nałożone przez Brukselę cła na samochody elektryczne. Czy kolejnym celem będą produkty mleczarskie?
Koszt przygotowania tradycyjnych pierogów z kapustą i grzybami wraz z barszczem przed świętami jest w Polsce o 13 proc. wyższy niż rok temu. Tylko Brytyjczycy i Australijczycy notują większy wzrost ceny. Najdroższy obiad zjedzą natomiast Hiszpanie.
Bank wspiera rozwój pasji, dlatego miał już w swojej ofercie konto gamingowe, atrakcyjne wizerunki kart płatniczych oraz skórek w aplikacji nawiązujących do gier. Teraz, chcąc dotrzeć do młodych, stworzył w ramach trybu kreatywnego swoją mapę symulacyjną w Fortnite, łącząc innowacyjną rozgrywkę z edukacją finansową i udostępniając graczom możliwość stworzenia w wirtualnym świecie własnego banku.
W listopadzie ceny wzrosły o średnio 5,5 proc., ale wiele produktów kupowanych często właśnie na święta zdrożało aż w dwucyfrowym tempie. To nie tylko masło, ale także warzywa, owoce, kawa czy czekolada.
Znana włoska marka odzieżowa ma przed sobą trudny okres i gruntowną restrukturyzację, która ma pomóc wrócić na ścieżkę wzrostu. Jednym z elementów koniecznych zmian ma być zamknięcie 500 sklepów.
Sektor odzieżowy jest jednym z głównych źródeł zanieczyszczeń, co oznacza rosnąca presję ze strony konsumentów na zmiany. Ogromnym wyzwaniem dla branży odzieżowej są także nowe technologie.
Jak funkcjonować w świecie, w którym zmiana stała się częścią rzeczywistości biznesowej, a nieprzewidywalność – elementem, który trzeba brać pod uwagę przy tworzeniu każdej strategii? O tym w Warszawie będą dyskutować uczestnicy 5. edycji konferencji Business Fashion Environment Summit organizowanej przez „Vogue Polska” we współpracy z Boston Consulting Group.
Mimo wielu inicjatyw mających ograniczyć wykorzystywanie syntetycznych tekstyliów w modzie, popularne sieciówki z nich nie rezygnują. Co druga marka potwierdza, że w ciągu ostatnich lat zwiększyła wykorzystanie m.in. poliestru. Wśród nich są najbardziej znane marki odzieżowe.
Rozwijamy w Polsce magazyny, by szybciej dostarczać towary do klientów w Europie. Nie obawiamy się zmian w taryfach celnych, a nasz biznes nadal się rozwija – mówi Donald Tang, prezes koncernu Shein.
Firmy logistyczne szacują, że podczas letnich wyprzedaży liczba zamówień i zwrotów na polskim rynku e-commerce może wzrosnąć nawet dwukrotnie w porównaniu do pozostałych okresów roku
Tylko w sześć miesięcy 2024 r. zlikwidowano 1,6 tys. placówek, ale aż 5,2 tys. zawiesiło działalność. Nic nie wskazuje na to, by trend miał się odwrócić. Zwłaszcza przez wzrost kosztów energii, pensji czy znów rosnącą inflację.
Fundacja Maraton Warszawski zakończyła współpracę z marką 4F, powołując się na fakt, że 4F nie dotrzymała warunków umowy. Stroje dla biegaczy pochodziły bowiem spoza Polski.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas