Znana japońska marka odzieżowa otwiera pierwszy sklep w Polsce

Jeden z największych producentów odzieży na świecie, japońska sieć Uniqlo, otwiera swój pierwszy stały sklep w Polsce. Wcześniej firma uruchomiła w Warszawie tylko tymczasową placówkę typu pop-up.

Publikacja: 08.05.2024 14:17

Znana japońska marka odzieżowa otwiera pierwszy sklep w Polsce

Foto: Adobe Stock

Popularna japońska marka odzieżowa kontynuuje podbój Europy, stając do konkurencji z takimi dużymi graczami, jak szwedzki H&M czy hiszpański Inditex, właściciel Zary. Do polskiego rynku sieciówka podeszła jednak ostrożnie. We wrześniu 2022 roku Uniqlo otworzyło w Warszawie placówkę w formacie pop-up. Tymczasowy sklep prowadzony w ramach eksperymentu do dziś znajduje się w pasażu handlowym Wars Sawa Junior przy ulicy Marszałkowskiej.

Czytaj więcej

Milka i Oreo znikają ze sklepowych półek. „Niedopuszczalne podwyżki cen”

Japońska marka odzieżowa Uniqlo otwiera sklep w Warszawie

Gigant z Tokio musi być zadowolony zainteresowaniem polskich klientów, bo właśnie ogłosił, że uruchomi nad Wisłą swój pierwszy stały sklep. Będzie on zlokalizowany w stołecznej galerii handlowej Westfield Arkadia. Placówka ma obejmować powierzchnię 1300 metrów kwadratowych i oferować odzież damską, męską oraz dziecięcą. Jak podała firma w komunikacie, otwarcie sklepu zaplanowano na jesień bieżącego roku.

– Kolejny krok Uniqlo w Polsce łączy się z naszą ogromną ekscytacją, a także możliwością zaoferowania naszych uniwersalnych, codziennych niezbędników jeszcze większej ilości osób w Warszawie i nie tylko – podkreślił prezes Uniqlo Europe Taku Morikawa, cytowany w komunikacie.

Czytaj więcej

Uniqlo wchodzi do Europy z nową marką. Gigant odzieżowy celuje w generację Z

– Sukces sklepu pop-up Uniqlo Wars Sawa Junior pokazał, jak świetnie Polacy przyjęli filozofię LifeWear marki – inspirowaną japońskimi wartościami jakości, trwałości oraz minimalizmu. Ogromnym zaszczytem jest dla mnie otwarcie pierwszego stałego sklepu w mieście z tak bogatą historią oraz kulturą. Do zobaczenia wkrótce – dodał.

Uniqlo podbija Europę. Otwiera nowe sklepy

Koncern Fast Retailing, właściciel marki Uniqlo, wygenerował na koniec 2023 roku rekordowy zysk w wysokości 2,56 miliarda dolarów. To 28-proc. skok w skali rocznej. Jego plany ekspansji na europejskich rynkach są ambitne. W lutym 2024 roku gigant ogłosił, że wkrótce na naszym kontynencie pojawią się pierwsze sklepy jego nowej marki GU, „młodszej siostry” Uniqlo, której grupą docelową są nastolatki, przedstawiciele pokolenia Z i młodzi milenialsi.

Popularna japońska marka odzieżowa kontynuuje podbój Europy, stając do konkurencji z takimi dużymi graczami, jak szwedzki H&M czy hiszpański Inditex, właściciel Zary. Do polskiego rynku sieciówka podeszła jednak ostrożnie. We wrześniu 2022 roku Uniqlo otworzyło w Warszawie placówkę w formacie pop-up. Tymczasowy sklep prowadzony w ramach eksperymentu do dziś znajduje się w pasażu handlowym Wars Sawa Junior przy ulicy Marszałkowskiej.

Pozostało 83% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Handel
Dyrektor Biedronki: Największe wyzwanie dla polskiego handlu? Demografia
Handel
Znany lek na cukrzycę wstrzymany w obrocie. GIF podjął decyzję
Handel
Rosyjski import gwałtownie spada. Putin nie przekonał Chińczyków
Handel
Haribo porozumiało się z Lidlem. Słynne żelki wrócą do sklepów sieci
Handel
Wolimy kupować ubrania online. Znikają kolejne sklepy odzieżowe
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?