Popularna japońska marka odzieżowa kontynuuje podbój Europy, stając do konkurencji z takimi dużymi graczami, jak szwedzki H&M czy hiszpański Inditex, właściciel Zary. Do polskiego rynku sieciówka podeszła jednak ostrożnie. We wrześniu 2022 roku Uniqlo otworzyło w Warszawie placówkę w formacie pop-up. Tymczasowy sklep prowadzony w ramach eksperymentu do dziś znajduje się w pasażu handlowym Wars Sawa Junior przy ulicy Marszałkowskiej.
Czytaj więcej
Sieci handlowe coraz częściej nie zgadzają się na wysokie podwyżki cen proponowane przez producen...
Japońska marka odzieżowa Uniqlo otwiera sklep w Warszawie
Gigant z Tokio musi być zadowolony zainteresowaniem polskich klientów, bo właśnie ogłosił, że uruchomi nad Wisłą swój pierwszy stały sklep. Będzie on zlokalizowany w stołecznej galerii handlowej Westfield Arkadia. Placówka ma obejmować powierzchnię 1300 metrów kwadratowych i oferować odzież damską, męską oraz dziecięcą. Jak podała firma w komunikacie, otwarcie sklepu zaplanowano na jesień bieżącego roku.
– Kolejny krok Uniqlo w Polsce łączy się z naszą ogromną ekscytacją, a także możliwością zaoferowania naszych uniwersalnych, codziennych niezbędników jeszcze większej ilości osób w Warszawie i nie tylko – podkreślił prezes Uniqlo Europe Taku Morikawa, cytowany w komunikacie.
Czytaj więcej
Uniqlo, japońska marka odzieżowa, która w ostatnich latach podbiła świat, doczekała się bratniej...