Reklama

AliExpress i Temu. Polscy sprzedawcy mają tego dość

Platformy, jak Temu czy AliExpress, podbijają Europę dzięki niskim cenom, możliwym także dzięki ogromnemu wsparciu chińskiego rządu. Polscy sprzedawcy mają już tego dość i protestują.

Aktualizacja: 26.02.2024 21:00 Publikacja: 26.02.2024 03:00

AliExpress i Temu. Polscy sprzedawcy mają tego dość

Foto: Adobe Stock

Najpierw AliExpress, teraz Temu – chińskie platformy handlu internetowego zdobywają szybko nawet po kilkanaście milionów użytkowników miesięcznie. Ich kluczem do sukcesu są niższe ceny, co jednak wynika zarówno z niestosowania się do rygorystycznego europejskiego prawa, ale i ogromnego wsparcia rządu. W efekcie choćby koszty logistyczne mogą być niższe nawet o 50 proc., na tym się jednak nie kończy.

Dotacje i podatki

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Donalda Trumpa: Indie mierzą się z 50-procentowymi taryfami na swoje towary
Handel
Donald Trump grozi nowymi cłami. Branża meblowa na celowniku
Handel
Kanada zlikwiduje wiele ceł na towary z USA. Chce naprawić relacje z Donaldem Trumpem
Handel
VRG upraszcza grupę Lilou i liczy zyski. Z optymizmem patrzy w drugie półrocze
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Handel
Szturm Polaków na produkty używane, ogromny wzrost sprzedaży
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama