Reklama
Rozwiń
Reklama

AliExpress i Temu. Polscy sprzedawcy mają tego dość

Platformy, jak Temu czy AliExpress, podbijają Europę dzięki niskim cenom, możliwym także dzięki ogromnemu wsparciu chińskiego rządu. Polscy sprzedawcy mają już tego dość i protestują.

Aktualizacja: 26.02.2024 21:00 Publikacja: 26.02.2024 03:00

AliExpress i Temu. Polscy sprzedawcy mają tego dość

Foto: Adobe Stock

Najpierw AliExpress, teraz Temu – chińskie platformy handlu internetowego zdobywają szybko nawet po kilkanaście milionów użytkowników miesięcznie. Ich kluczem do sukcesu są niższe ceny, co jednak wynika zarówno z niestosowania się do rygorystycznego europejskiego prawa, ale i ogromnego wsparcia rządu. W efekcie choćby koszty logistyczne mogą być niższe nawet o 50 proc., na tym się jednak nie kończy.

Dotacje i podatki

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Handel
PKO BP i Allegro łączą siły. „Płatności na jeden klik"
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama