Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 24.03.2016 05:35 Publikacja: 23.03.2016 20:00
Foto: 123RF
Sprzedajemy za granicą zarówno krajowe produkty, jak i „Made in China”
Foto: Rzeczpospolita
Kraje Unii Europejskiej, a przede wszystkim Niemcy, gdzie trafia jedna trzecia sprzedaży, to główne kierunki polskiego eksportu zabawek, gier i artykułów sportowych. Jak wynika z danych GUS, w minionym roku pobił on kolejny rekord, rosnąc do niemal 4,6 mld zł. To prawie o 59 proc. więcej niż wynik z wyjątkowo udanego 2014 r.
– Tylko w październiku, listopadzie i grudniu, czyli w okresie największych żniw dla biznesu zabawkarskiego, eksporterzy wypracowali aż 1,6 mld zł obrotu – podkreśla Radosław Jarema, szef polskiego oddziału firmy Akcenta, która rozlicza transakcje walutowe, w tym te z branży zabawek.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Bank Rozwoju Kazachstanu uruchomił program finansowania projektów wydobycia i przetwarzania metali ziem rzadkich...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Już szósty rok Europa kłóci się ze Stanami Zjednoczonymi o oliwki. To przy okazji przykład, dlaczego WTO traci n...
Przed nami czas wzmożonych podróży na Wszystkich Świętych, a następnie na długi listopadowy weekend. W związku z...
Smyk Holding i główny akcjonariusz spółki ogłosili przed północą w środę, że odstępują od przeprowadzenia pierws...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Sprzedaż Adidasa w Ameryce Północnej spadła w trzecim kwartale o 5 procent. Niemiecki producent obuwia twierdzi,...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas