Reklama

Polacy bojkotują maruderów

Dane PKO Banku Polskiego pokazują, że ogłoszony bojkot firm, które nie wycofały się z tego kraju, staje się realnym zjawiskiem.

Publikacja: 28.03.2022 10:40

Polacy bojkotują maruderów

Foto: Adobe Stock

Firmy, które po ataku Rosji nie zdecydowały się przynajmniej na zawieszenie działalności w tym kraju, od początku wojny znajdują się pod ogromną presją mediów, ale i internautów. Z efektami, ponieważ obecne bojkoty konsumenckie nie kończą się już na internetowych hashtagach. Z danych opublikowanych przez PKO Research wynika, że w Polsce już przekłada się to na zakupy.

– Dane o płatnościach kartami PKO Banku Polskiego pokazują, że sieci, które pozostały aktywne w Rosji, mają niższą dynamikę obrotów niż konkurencja – podają analitycy z PKO Research. – Bojkot sieci handlowych, które nie wycofały się z Rosji, to więcej niż tylko hasła w mediach społecznościowych – dodają.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Donalda Trumpa: Indie mierzą się z 50-procentowymi taryfami na swoje towary
Handel
Donald Trump grozi nowymi cłami. Branża meblowa na celowniku
Handel
Kanada zlikwiduje wiele ceł na towary z USA. Chce naprawić relacje z Donaldem Trumpem
Handel
VRG upraszcza grupę Lilou i liczy zyski. Z optymizmem patrzy w drugie półrocze
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Handel
Szturm Polaków na produkty używane, ogromny wzrost sprzedaży
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama