Aktualizacja: 13.04.2017 11:03 Publikacja: 12.04.2017 20:07
Foto: Fotorzepa/Sławomir Mielnik
Tesco w ogłoszonych w środę wynikach finansowych za ostatni rok finansowy, kończący się w lutym 2017 r., nie ma dobrych informacji dla swoich polskich partnerów i pracowników. Przychody firmy spadły o 3 proc. do 10,8 proc., a sieć sprzedaży skurczyła się o 11 sklepów.
Powierzchnia sprzedaży skurczyła się o 110 tys. stóp kw. (ok. 10,2 tys. mkw.) – 85 tys. przypadło na zamykane lokale, a reszta na ograniczanie powierzchni sprzedaży w hipermarketach, które nadal działają na mniejszych powierzchniach.
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas