Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.08.2017 08:08 Publikacja: 01.08.2017 21:38
W ubiegłym roku statystyczny Polak wypił około 115 litrów wody butelkowej.
Foto: Fotolia
– Najlepszą reklamą jest słońce, sprzedaż natychmiast ciągnie w górę, zwłaszcza tzw. lodów impulsowych i sorbetów – przyznaje Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu w firmie Koral. Jego branża i rynek napojów, a zwłaszcza piwa, będzie głównym wygranym, jeśli w sierpniu faktycznie poprawi się pogoda. Sezon w branży lodowej trwa pół roku, od marca do sierpnia. Wartość tego rynku w Polsce w tym roku 1,78 mld zł, w ciągu ostatnich kilku lat rósł w tempie ok. 2 proc. rocznie, oblicza Euromonitor. Z kolei rynek napojów bezalkoholowych w Polsce wart był w ubiegłym roku – według KMPMG – 22 mld zł.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Akcje Levi Strauss wzrosły o ponad 7 procent w handlu przedsesyjnym w piątek, gdy producent jeansów podniósł swo...
Prezydent USA Donald Trump napisał w liście do kanadyjskiego premiera Marka Carneya, że 1 sierpnia może nałożyć...
Wartość importu odzieży z Chin do Stanów Zjednoczonych spadła w maju do najniższego miesięcznego poziomu od 22 l...
Donald Trump zapowiedział we wtorek, że nałoży 50-procentowe cło na całą miedź importowaną do USA. Nie sprecyzow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas