Reklama
Rozwiń
Reklama

Firmy gorąco liczą na zyski

Nadchodząca fala upałów sprawia, że zacierają ręce producenci lodów, wody, piwa, ale i urządzeń pozwalających choć trochę się schłodzić.

Aktualizacja: 02.08.2017 08:08 Publikacja: 01.08.2017 21:38

W ubiegłym roku statystyczny Polak wypił około 115 litrów wody butelkowej.

W ubiegłym roku statystyczny Polak wypił około 115 litrów wody butelkowej.

Foto: Fotolia

– Najlepszą reklamą jest słońce, sprzedaż natychmiast ciągnie w górę, zwłaszcza tzw. lodów impulsowych i sorbetów – przyznaje Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu w firmie Koral. Jego branża i rynek napojów, a zwłaszcza piwa, będzie głównym wygranym, jeśli w sierpniu faktycznie poprawi się pogoda. Sezon w branży lodowej trwa pół roku, od marca do sierpnia. Wartość tego rynku w Polsce w tym roku 1,78 mld zł, w ciągu ostatnich kilku lat rósł w tempie ok. 2 proc. rocznie, oblicza Euromonitor. Z kolei rynek napojów bezalkoholowych w Polsce wart był w ubiegłym roku – według KMPMG – 22 mld zł.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Reklama
Reklama