Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 02.08.2017 08:08 Publikacja: 01.08.2017 21:38
W ubiegłym roku statystyczny Polak wypił około 115 litrów wody butelkowej.
Foto: Fotolia
– Najlepszą reklamą jest słońce, sprzedaż natychmiast ciągnie w górę, zwłaszcza tzw. lodów impulsowych i sorbetów – przyznaje Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu w firmie Koral. Jego branża i rynek napojów, a zwłaszcza piwa, będzie głównym wygranym, jeśli w sierpniu faktycznie poprawi się pogoda. Sezon w branży lodowej trwa pół roku, od marca do sierpnia. Wartość tego rynku w Polsce w tym roku 1,78 mld zł, w ciągu ostatnich kilku lat rósł w tempie ok. 2 proc. rocznie, oblicza Euromonitor. Z kolei rynek napojów bezalkoholowych w Polsce wart był w ubiegłym roku – według KMPMG – 22 mld zł.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Wygląda na to, że ustawa akcyzowa jak dziurawa jak sito. Przynajmniej w części dotyczącej opodatkowania e-papier...
Notowania największego w Polsce odzieżowego detalisty osiągnęły w piątek roczne maksimum i są niedaleko od histo...
Firma będąca biznesowym partnerem CCC ma przed sobą ważny rok. W bieżącym uzgodniła już transakcje za 1,7 mld do...
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Nasz model biznesowy jest taki, że to my mamy zarabiać – mówi Dariusz Miłek, główny akcjonariusz Grupy CCC.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas