Aktualizacja: 09.08.2017 16:46 Publikacja: 09.08.2017 16:46
Foto: Bloomberg
Tym razem wspólnymi siłami. Obie sieci postawiły na współpracę i zamierzają rozwijać sklepy pod szyldem „Piotr i Paweł po drodze" na stacjach BP w Polsce. Koncept ma być skierowany nie tylko do kierowców, ale osób, którym zależy na szybkich zakupach artykułów spożywczych.
– Dziś dla nas oferta pozapaliwowa jest najważniejsza. Paliwo na stacji staje się już tylko jednym z tysięcy dostępnych tam produktów - tłumaczy nam Artur Wójcik, dyrektor handlowy BP Polska.
Od 2 maja obowiązuje w USA cło na przesyłki z portali handlowych z Chin i Hongkongu o wartości do 800 dolarów. N...
Większość światowych producentów zabawek ma swoje firmy w Chinach i stamtąd je importuje. Jest początek maja, cz...
Napięcie pomiędzy Chinami a USA w ostatnich dniach nieco zelżało. Biały Dom przedstawił Państwu Środka ofertę,...
Zarówno czwartek 1 maja, jak i sobota 3 maja są dniami ustawowo wolnymi od pracy i obowiązuje wtedy zakaz handlu...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Sprzedaż online w marcu wzrosła znacznie mocniej niż w stacjonarnych sklepach. Nie tylko ubrań czy żywności, ale...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas