„Go.25”, czyli są założenia nowej strategii CCC

Zarząd obuwniczo-odzieżowej grupy CCC przyjął dziś nową strategię do 2025 roku. Wśród jej założeń jest potrojenie przychodów wobec odnotowanych przez cztery kwartały zakończone 31 października, podniesienie marży EBITDA ponad 12 proc. i 60-proc. udział e-commerce w biznesie grupy.

Publikacja: 25.11.2021 12:40

„Go.25”, czyli są założenia nowej strategii CCC

Foto: Fot. CCC

"GO.25 | EVERYTHING FASHION, OMNICHANNEL PLATFORM" – brzmi nazwa strategii przyjętej dziś przez zarząd CCC. Obejmuje ona główne kierunki rozwoju grupy z Polkowic. Według zarządu, jest naturalną kontynuacją strategii z początku 2020 r. „Go.22”, której realizację zaburzyła pandemia.

„W ostatnich dwóch latach w sektorze handlu odzieżą i obuwiem nastąpiły liczne zmiany, wywołane m.in. pandemią COVID-19. W wyniku tych zmian, wybrane trendy rynkowe przyśpieszyły (m.in. rosnący segment sprzedaży cyfrowej), jeszcze większego znaczenia nabrały elementy związane z doświadczeniem zakupowym (tj. nowe sposoby płatności, rozwój rynku płatności odroczonych, dostaw tzw. same day delivery oraz dostaw ekspresowych), jak również wzrostem świadomości i odpowiedzialności wobec środowiska i otoczenia” – napisał zarząd CCC pod kierunkiem Marcina Czyczerskiego.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?