Reklama
Rozwiń

„Go.25”, czyli są założenia nowej strategii CCC

Zarząd obuwniczo-odzieżowej grupy CCC przyjął dziś nową strategię do 2025 roku. Wśród jej założeń jest potrojenie przychodów wobec odnotowanych przez cztery kwartały zakończone 31 października, podniesienie marży EBITDA ponad 12 proc. i 60-proc. udział e-commerce w biznesie grupy.

Publikacja: 25.11.2021 12:40

„Go.25”, czyli są założenia nowej strategii CCC

Foto: Fot. CCC

"GO.25 | EVERYTHING FASHION, OMNICHANNEL PLATFORM" – brzmi nazwa strategii przyjętej dziś przez zarząd CCC. Obejmuje ona główne kierunki rozwoju grupy z Polkowic. Według zarządu, jest naturalną kontynuacją strategii z początku 2020 r. „Go.22”, której realizację zaburzyła pandemia.

„W ostatnich dwóch latach w sektorze handlu odzieżą i obuwiem nastąpiły liczne zmiany, wywołane m.in. pandemią COVID-19. W wyniku tych zmian, wybrane trendy rynkowe przyśpieszyły (m.in. rosnący segment sprzedaży cyfrowej), jeszcze większego znaczenia nabrały elementy związane z doświadczeniem zakupowym (tj. nowe sposoby płatności, rozwój rynku płatności odroczonych, dostaw tzw. same day delivery oraz dostaw ekspresowych), jak również wzrostem świadomości i odpowiedzialności wobec środowiska i otoczenia” – napisał zarząd CCC pod kierunkiem Marcina Czyczerskiego.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Sankcje przedłużone. Kraje „przyjazne" Rosji domykają drzwi
Handel
Howard Lutnick ogłasza sukces. Umowa handlowa USA z Chinami sfinalizowana
Handel
Mała czarna za chwilę będzie na wagę złota
Handel
Tragedia w polskim magazynie Amazona. Nie żyje 48-letni pracownik
Handel
Amazon inwestuje w Wielkiej Brytanii. 40 mld funtów w ciągu trzech lat