Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.06.2025 18:29 Publikacja: 23.11.2021 13:03
Smyk
Foto: Fotorzepa, Piotr Nowak
Jak tłumaczą przedstawiciele sieci, wejście Smyka w segment paczkowo-kurierski to „odpowiedź na rosnące potrzeby klientów, którzy dzięki temu otrzymują możliwość decydowania gdzie i kiedy odebrać lub nadać swoje przesyłki”. Rozwiązanie to ma – zdaniem sieci – zwiększyć liczbę klientów i sprzedaż. Magdalena Samoraj, marketing manager w Smyku, zaznacza, że w najbliższej przyszłości spółka będzie analizować możliwość wprowadzenia usługi kurierskiej w nowych lokalizacjach w całej Polsce. Firma – w związku ze świadczeniem takich usług – będzie otwierać sklepy w niedziele. Wiele sieci zdecydowało się na wejście właśnie usług pocztowe, aby w ten sposób ominąć zakaz handlu.
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Pepco sprzeda sieć Poundland funduszowi Gordon Brothers. Zarząd zasygnalizował, że możliwe są dalsze zmiany w st...
Pepco sprzedaje Poundland funduszowi Gordon Brothers. Cena jest symboliczna, a w praktyce Pepco do transakcji do...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
O 400 sklepów Sinsay mniej niż planowano otworzy w tym roku gdańska grupa handlowa po weryfikacji wyników nowego...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas