Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 06:51 Publikacja: 23.11.2021 13:03
Smyk
Foto: Fotorzepa, Piotr Nowak
Jak tłumaczą przedstawiciele sieci, wejście Smyka w segment paczkowo-kurierski to „odpowiedź na rosnące potrzeby klientów, którzy dzięki temu otrzymują możliwość decydowania gdzie i kiedy odebrać lub nadać swoje przesyłki”. Rozwiązanie to ma – zdaniem sieci – zwiększyć liczbę klientów i sprzedaż. Magdalena Samoraj, marketing manager w Smyku, zaznacza, że w najbliższej przyszłości spółka będzie analizować możliwość wprowadzenia usługi kurierskiej w nowych lokalizacjach w całej Polsce. Firma – w związku ze świadczeniem takich usług – będzie otwierać sklepy w niedziele. Wiele sieci zdecydowało się na wejście właśnie usług pocztowe, aby w ten sposób ominąć zakaz handlu.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Francuskie media donoszą, że rozpoczął się proces sprzedaży 800 sklepów i 40 centrów handlowych Carrefour w Pols...
Handlowa grupa podniosła oczekiwania dotyczące przychodów i zysku w 2025 r. Motorem biznesu Allegro jest Polska,...
Kreml ogłosił rozpoczęcie prac nad umową o wolnym handlu między Euroazjatycką Unią Gospodarczą (EUG) a Indiami....
Swatch podniesie ceny zegarków w Stanach Zjednoczonych o 5–15 proc. To efekt ceł nałożonych przez Donalda Trumpa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas