Jak tłumaczą przedstawiciele sieci, wejście Smyka w segment paczkowo-kurierski to „odpowiedź na rosnące potrzeby klientów, którzy dzięki temu otrzymują możliwość decydowania gdzie i kiedy odebrać lub nadać swoje przesyłki”. Rozwiązanie to ma – zdaniem sieci – zwiększyć liczbę klientów i sprzedaż. Magdalena Samoraj, marketing manager w Smyku, zaznacza, że w najbliższej przyszłości spółka będzie analizować możliwość wprowadzenia usługi kurierskiej w nowych lokalizacjach w całej Polsce. Firma – w związku ze świadczeniem takich usług – będzie otwierać sklepy w niedziele. Wiele sieci zdecydowało się na wejście właśnie usług pocztowe, aby w ten sposób ominąć zakaz handlu.

Czytaj więcej

Polacy chcą podbić rynek sklepem w kontenerze

– Udostępnienie usługi kurierskiej to krok w kierunku zapewnienia klientom komfortu. Możliwość nadania i odbioru paczki podczas zakupów w wyjątkowym sklepie dla dzieci to wygoda i oszczędność czasu, której konsumenci oczekują. Otwarcie salonów także w niedziele, szczególnie w okresie przedświątecznym, pozwala rodzinom zoptymalizować czas przeznaczony na niezbędne zakupy – komentuje.

GLS Poland w Polsce ma już 4 tys. punktów nadawczo-odbiorczych, a w całej Europie - aż 25 tys.