Tylko 79 zł za pół roku czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 25.03.2025 23:40 Publikacja: 23.11.2021 13:03
Smyk
Foto: Fotorzepa, Piotr Nowak
Jak tłumaczą przedstawiciele sieci, wejście Smyka w segment paczkowo-kurierski to „odpowiedź na rosnące potrzeby klientów, którzy dzięki temu otrzymują możliwość decydowania gdzie i kiedy odebrać lub nadać swoje przesyłki”. Rozwiązanie to ma – zdaniem sieci – zwiększyć liczbę klientów i sprzedaż. Magdalena Samoraj, marketing manager w Smyku, zaznacza, że w najbliższej przyszłości spółka będzie analizować możliwość wprowadzenia usługi kurierskiej w nowych lokalizacjach w całej Polsce. Firma – w związku ze świadczeniem takich usług – będzie otwierać sklepy w niedziele. Wiele sieci zdecydowało się na wejście właśnie usług pocztowe, aby w ten sposób ominąć zakaz handlu.
Kanada wystosowała skargę do Światowej Organizacji Handlu przeciwko Chinom w sprawie wprowadzonych przez Pekin c...
Spółka podtrzymała plany określone podczas IPO, jak skorygowana marża EBITDA w przedziale 12-13 proc. oraz wzros...
W ciągu ostatnich 14 miesięcy to największa sieć handlowa w Polsce mogła częściej się pochwalić cenami niższymi...
Eskaluje konflikt pomiędzy Stanami Zjednoczonymi a Wenezuelą. Prezydent USA Donald Trump ogłosił w poniedziałek,...
Przesłanki i czynniki efektywnego wdrażania projektów OZE przez JST uwzględniające kwestie ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Administracja prezydenta USA Donalda Trumpa prawdopodobnie wycofa się z niektórych ceł, które miały wejść w życi...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas