Dziennik "The Independent" pisze, że Oliver weźmie udział w kampanii promocyjnej sklepów Tesco, która dotyczy "świadomych zakupów". Kucharz będzie radził klientom sieci jak zastąpić najbardziej popularne produkty ich tańszymi oraz zdrowszymi zamiennikami - zawierającymi mniej soli, cukru i tłuszczu.
Jamie Oliver będzie promował zdrowe odżywianie w Tesco
Oliver ma w Tesco promować zdrowy tryb życia. Seria specjalnie opracowanych przepisów i porad będzie dostępna w sklepach i Internecie. Wiele składników z receptur zostanie zaoferowanych w obniżonych cenach.
To nie pierwszy kontrakt reklamowy Olivera. W 2000 roku został "twarzą" sieci Sainsbury's. współpraca trwała 11 lat i według brytyjskiej prasy kucharz co roku dostawał za nią 1,2 mln funtów. Ani Sainsbury's, ani Oliver nigdy nie potwierdzili sumy kontraktu reklamowego.
W 2014 roku reklamował sieć Woolworths Supermarkets.