Znany telewizyjny kucharz będzie "nową twarzą" Tesco

Jeden z najbardziej znanych na świecie kucharzy celebrytów Jamie Oliver podpisał kontrakt reklamowy z brytyjską siecią supermarketów Tesco.

Aktualizacja: 10.09.2018 18:59 Publikacja: 10.09.2018 13:56

Znany telewizyjny kucharz będzie "nową twarzą" Tesco

Foto: Fotorzepa/Urszula Lesman

ula

Dziennik "The Independent" pisze, że Oliver weźmie udział w kampanii promocyjnej sklepów Tesco, która dotyczy "świadomych zakupów". Kucharz będzie radził klientom sieci jak zastąpić najbardziej popularne produkty ich tańszymi oraz zdrowszymi  zamiennikami - zawierającymi mniej soli, cukru i tłuszczu.

Jamie Oliver będzie promował zdrowe odżywianie w Tesco

Jamie Oliver będzie promował zdrowe odżywianie w Tesco

Foto: Bloomberg

Oliver ma w Tesco promować zdrowy tryb życia. Seria specjalnie opracowanych przepisów i porad będzie dostępna w sklepach i Internecie. Wiele składników z receptur zostanie zaoferowanych w obniżonych cenach.

To nie pierwszy kontrakt reklamowy Olivera. W 2000 roku został "twarzą" sieci Sainsbury's. współpraca trwała 11 lat i według brytyjskiej prasy kucharz co roku dostawał za nią 1,2 mln funtów. Ani Sainsbury's, ani Oliver nigdy nie potwierdzili sumy kontraktu reklamowego.

W 2014 roku reklamował sieć Woolworths Supermarkets.

Jamie Oliver to nie tylko telewizyjny kucharz i propagator zdrowego trybu życia, ale także restaurator oraz autor wielu książek kulinarnych. Jest właścicielem sieci restauracji "Fifteen" oraz "Jamie's Italian". Tej ostatniej z powodów finansowych groziło bankructwo. Jednak dzięki kredytom i wkładowi własnemu Olivera sieć została uratowana i przechodzi proces sanacji. Według BBC kucharz "wpompował" w sieć aż 13 mln funtów z własnych zasobów.

Dziennik "The Independent" pisze, że Oliver weźmie udział w kampanii promocyjnej sklepów Tesco, która dotyczy "świadomych zakupów". Kucharz będzie radził klientom sieci jak zastąpić najbardziej popularne produkty ich tańszymi oraz zdrowszymi  zamiennikami - zawierającymi mniej soli, cukru i tłuszczu.

Oliver ma w Tesco promować zdrowy tryb życia. Seria specjalnie opracowanych przepisów i porad będzie dostępna w sklepach i Internecie. Wiele składników z receptur zostanie zaoferowanych w obniżonych cenach.

Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?