Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.04.2019 18:07 Publikacja: 24.04.2019 16:13
Foto: Bloomberg
Podstawowy kształt logo Ikei nie był zmieniany od 1967 roku. Koncern w tym czasie zmieniał jego kolorystykę – do czarno-białej wersji doszła w 1981 na krótko czerwono-biała, która po roku ustąpiła miejsca najbardziej znanej niebiesko-żółtej. Od tej pory znak firmowy Ikei nie zmieniał się, choć wokół zmieniał się świat i konsumenci. Nie zmieniał się aż do niedawna, a kiedy się zmienił, to zmiana przeszła praktycznie bez echa. Ba, przeciętny konsument może tego nawet nie spostrzec. A jednak Ikea twierdzi, że zmiana była potrzebna.
E-sklepy i tradycyjne wyszukiwanie mogą pójść w odstawkę, coraz więcej osób szuka bowiem usług i produktów w pop...
Popularna chińska platforma społecznościowa chce podbić Europę zakupami „na żywo”, wprost w aplikacji. Na celown...
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Pepco sprzeda sieć Poundland funduszowi Gordon Brothers. Zarząd zasygnalizował, że możliwe są dalsze zmiany w st...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas