Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.05.2016 11:53 Publikacja: 29.05.2016 08:17
Foto: Wikipedia
Powyższe słowa to cytat z pioniera Social Sellingu – Tima Hughes'a. W ten sposób starał się potwierdzić , że główna zmiana, która zaszła w sztuce sprzedaży, tkwi w telefonach komórkowych.
„Kiedy sam zaczynałem sprzedawać, żeby coś kupić, trzeba było nawiązać kontakt ze sprzedawcą. Nie było innego sposobu. Teraz nie trzeba rozmawiać; wystarczy wejść do Internetu" – mówi Hughes. W ogóle nie trzeba wychodzić z domu: „Ludzie mogą obejrzeć demonstrację każdego produktu na YouTube". Hughes twierdzi, że problem sprzedawców polega na tym, że ludzie już nie muszą z nimi utrzymywać kontaktu, bo – jak głoszą badania, na które się powołuje – klienci spędzają od 45 do 85 proc. swojego czasu zakupowego, właśnie w sieci. Co za tym idzie, sprzedawcy nie mogą już wpływać na klientów.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Akcje Levi Strauss wzrosły o ponad 7 procent w handlu przedsesyjnym w piątek, gdy producent jeansów podniósł swo...
Prezydent USA Donald Trump napisał w liście do kanadyjskiego premiera Marka Carneya, że 1 sierpnia może nałożyć...
Wartość importu odzieży z Chin do Stanów Zjednoczonych spadła w maju do najniższego miesięcznego poziomu od 22 l...
Donald Trump zapowiedział we wtorek, że nałoży 50-procentowe cło na całą miedź importowaną do USA. Nie sprecyzow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas