Lidl, Biedronka, Aldi. Masło, torebki, grzejniki. Dyskonty i ich promocje

Biedronka stawia na masło, Lidl na amerykański sen i torebki. Inne sieci też mają swoje pomysły.

Publikacja: 07.10.2017 15:31

Lidl, Biedronka, Aldi. Masło, torebki, grzejniki. Dyskonty i ich promocje

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Dyskonty prześcigają się w najróżniejszych promocjach mających ściągnąć do nich klientów. Pojedynki Lidla i Biedronki naprawdę rozgrzewają ich klientów (a łowców okazji w szczególności), a pozostałe sieci też nie zasypiają gruszek w popiele.

W nadchodzących dniach Biedronka będzie stawiać na masło. Od 8 października popularna sieć sklepów urządza „Festiwal Masła" – wszystkie rodzaje masła oferowane w ramach „Festiwalu" będą kosztować 5,99 zł za 200 gramów. Dotyczyć to będzie także irlandzkiego masła, które zazwyczaj było droższe niż polskie. Promocja ta, biorąc pod uwagę wysokie ostatnio ceny masła (są sklepy, gdzie cena kostki dochodzi do 8 zł a nawet więcej), może cieszyć się sporą popularnością.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi