Lidl, Biedronka, Aldi. Masło, torebki, grzejniki. Dyskonty i ich promocje

Biedronka stawia na masło, Lidl na amerykański sen i torebki. Inne sieci też mają swoje pomysły.

Publikacja: 07.10.2017 15:31

Lidl, Biedronka, Aldi. Masło, torebki, grzejniki. Dyskonty i ich promocje

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Dyskonty prześcigają się w najróżniejszych promocjach mających ściągnąć do nich klientów. Pojedynki Lidla i Biedronki naprawdę rozgrzewają ich klientów (a łowców okazji w szczególności), a pozostałe sieci też nie zasypiają gruszek w popiele.

W nadchodzących dniach Biedronka będzie stawiać na masło. Od 8 października popularna sieć sklepów urządza „Festiwal Masła" – wszystkie rodzaje masła oferowane w ramach „Festiwalu" będą kosztować 5,99 zł za 200 gramów. Dotyczyć to będzie także irlandzkiego masła, które zazwyczaj było droższe niż polskie. Promocja ta, biorąc pod uwagę wysokie ostatnio ceny masła (są sklepy, gdzie cena kostki dochodzi do 8 zł a nawet więcej), może cieszyć się sporą popularnością.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama