Reklama

Lidl, Biedronka, Aldi. Masło, torebki, grzejniki. Dyskonty i ich promocje

Biedronka stawia na masło, Lidl na amerykański sen i torebki. Inne sieci też mają swoje pomysły.

Publikacja: 07.10.2017 15:31

Lidl, Biedronka, Aldi. Masło, torebki, grzejniki. Dyskonty i ich promocje

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Dyskonty prześcigają się w najróżniejszych promocjach mających ściągnąć do nich klientów. Pojedynki Lidla i Biedronki naprawdę rozgrzewają ich klientów (a łowców okazji w szczególności), a pozostałe sieci też nie zasypiają gruszek w popiele.

W nadchodzących dniach Biedronka będzie stawiać na masło. Od 8 października popularna sieć sklepów urządza „Festiwal Masła" – wszystkie rodzaje masła oferowane w ramach „Festiwalu" będą kosztować 5,99 zł za 200 gramów. Dotyczyć to będzie także irlandzkiego masła, które zazwyczaj było droższe niż polskie. Promocja ta, biorąc pod uwagę wysokie ostatnio ceny masła (są sklepy, gdzie cena kostki dochodzi do 8 zł a nawet więcej), może cieszyć się sporą popularnością.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Reklama
Reklama