Aktualizacja: 20.02.2020 11:19 Publikacja: 19.02.2020 20:00
Foto: AFP
Według danych Ministerstwa Transportu ChRL tylko około jedna trzecia z 291 mln chińskich pracowników-migrantów (zameldowanych na terenach wiejskich, ale pracujących w dużych miastach, często bardzo odległych) powróciło do pracy do zeszłego piątku. – Około 120 mln powinno powrócić do pracy w drugiej połowie lutego, a kolejne 100 mln w marcu, jeśli wirus zostanie powstrzymany – stwierdził Liu Xiaoming, chiński wiceminister transportu. Oznacza to, że chińskie fabryki jeszcze przez wiele tygodni nie będą w stanie rozwinąć produkcji na pełną skalę.
Departament Wydajności Rządowej miał przynieść podatnikom biliony dolarów oszczędności. Jak na razie chwali się...
Chińskie władze zawiesiły 125-procentowe cło na amerykański etan. Zrobiły to, by ratować swój przemysł chemiczny...
Globalizacja to dla mnie działanie korytarzy handlowych w świecie transakcji oraz w postaci fizycznych szlaków h...
W czasie wojny handlowej w Światowej Organizacji Handlu eskaluje dużo ważnych sporów, także z UE. Problem w tym,...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
MFW przewiduje zwiększanie się deficytu budżetowego Francji, jeśli rząd nie podejmie zdecydowanych działań oszcz...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas