Reklama

Aplikacja dla patriotów gospodarczych

Rozmowa | Piotr Trudnowski, politolog z Centrum Analiz Klubu Jagiellońskiego

Publikacja: 23.03.2016 18:42

Aplikacja dla patriotów gospodarczych

Foto: materiały prasowe

Rz: Niemiecka telewizja MDR wyemitowała krytyczny reportaż poświęcony patriotyzmowi konsumenckiemu w Polsce. Pod ostrzał trafiła przygotowana przez Klub Jagielloński aplikacja mobilna Pola. Po co ona powstała?

Piotr Trudnowski: Widać, że Polacy chcą kupować polskie produkty. Ale niespecjalnie wiedzą, które marki rzeczywiście są polskie. Ok. 90 proc. badanych nie wie, że majonez Winiary czy czekolada Wedel od dawna są w rękach zagranicznego kapitału.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Gospodarka
Unia uderza w rosyjską ropę i jej nabywców. Pułap cenowy w dół, sankcje na Indie i Turcję
Gospodarka
Jak zmieniła się gospodarka USA i świata po pół roku rządów Trumpa?
Gospodarka
Kryzys już tu jest. Wszystkie starzejące się ręce na pokład
Gospodarka
Szansa dla początkujących przedsiębiorców. Rusza bezpłatny program mentoringowy
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Gospodarka
Na stole w Brukseli 88 miliardów euro dla Ukrainy
Reklama
Reklama