Reklama

Czas na współpracę ponad sektorami

Z uwagi na zanikanie tradycyjnych branż i powstawanie innowacji na ich styku ważne jest wspieranie kooperacji firm o różnej wielkości i z różnych sektorów.

Publikacja: 29.05.2016 22:00

Nie ma już branży, w której nie pojawiłby się nowy model biznesowy całkowicie oparty na internecie. - Magdalena Dziewguć, head of Google for Work

Foto: materiały prasowe

W Rzeszowie podczas spotkania z cyklu Ogólnopolskie Forum Innowacyjności rozmawiano m.in. o tym, jak innowacje mogą przyspieszyć rozwój gospodarczy. Mają one nie tylko uchronić Polskę przed tzw. pułapką średniego dochodu, ale umożliwić firmom szerszą sprzedaż za granicą i to nie w roli podwykonawcy, ale głównego dostawcy. To on, sprzedając ostatecznemu odbiorcy, inkasuje jednocześnie największą część marży za produkt czy usługę. Pozostaje przy tym najbardziej elastycznym ogniwem w procesie od produkcji do sprzedaży.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Gospodarka
Graniczna opłata węglowa namiesza na rynku stali? Kluczowe wyzwania dla firm
Gospodarka
dr Marcin Mazurek, mBank: Dochodzimy do zdrowych zmian strukturalnych
Gospodarka
Czesi zaskoczeni sukcesem Polski. Ekspert o współpracy: Strategiczna konieczność
Gospodarka
Niezłe dwa lata gospodarki pod rządami Donalda Tuska
Gospodarka
90 milionów złotych – tyle kosztuje Rosjan godzina wojny Putina
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama