Reklama

Biznes szuka miejsca za granicą

Publiczne instytucje muszą jeszcze intensywniej wspierać zagraniczną ekspansję polskich firm. Ale i te powinny się jeszcze wiele nauczyć.

Publikacja: 21.04.2015 22:00

Wiceminister gospodarki Ilona Antoniszyn-Klik wraz z innymi uczestnikami debaty. Fot. Adam Kozak

Wiceminister gospodarki Ilona Antoniszyn-Klik wraz z innymi uczestnikami debaty. Fot. Adam Kozak

Foto: Rzeczpospolita

Ostatnie lata to niewątpliwie poprawa w publicznym wsparciu firm w procesie globalizacji. Pojawiła się dyplomacja ekonomiczna, zagranicznym wizytom najwyższych rangą polityków towarzyszą misje gospodarcze, lepsza jest promocja Polski, poprawiła się też praca konsulatów, m.in. w wymiarze dostępności informacji o kraju docelowym. – Ale czy to wsparcie, dyplomatyczne i finansowe, jest już wystarczające? Co jeszcze można poprawić? – pytał Tomasz Misiak, przewodniczący rady nadzorczej Work Service, moderator dyskusji „Ekspansja zagraniczna polskiego biznesu".

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Gospodarka
dr Marcin Mazurek, mBank: Dochodzimy do zdrowych zmian strukturalnych
Gospodarka
Czesi zaskoczeni sukcesem Polski. Ekspert o współpracy: Strategiczna konieczność
Gospodarka
Niezłe dwa lata gospodarki pod rządami Donalda Tuska
Gospodarka
90 milionów złotych – tyle kosztuje Rosjan godzina wojny Putina
Gospodarka
Eksperci alarmują: polska gospodarka traci impet. Ratunkiem są inwestycje
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama