Reklama

Biznes szuka miejsca za granicą

Publiczne instytucje muszą jeszcze intensywniej wspierać zagraniczną ekspansję polskich firm. Ale i te powinny się jeszcze wiele nauczyć.

Publikacja: 21.04.2015 22:00

Wiceminister gospodarki Ilona Antoniszyn-Klik wraz z innymi uczestnikami debaty. Fot. Adam Kozak

Wiceminister gospodarki Ilona Antoniszyn-Klik wraz z innymi uczestnikami debaty. Fot. Adam Kozak

Foto: Rzeczpospolita

Ostatnie lata to niewątpliwie poprawa w publicznym wsparciu firm w procesie globalizacji. Pojawiła się dyplomacja ekonomiczna, zagranicznym wizytom najwyższych rangą polityków towarzyszą misje gospodarcze, lepsza jest promocja Polski, poprawiła się też praca konsulatów, m.in. w wymiarze dostępności informacji o kraju docelowym. – Ale czy to wsparcie, dyplomatyczne i finansowe, jest już wystarczające? Co jeszcze można poprawić? – pytał Tomasz Misiak, przewodniczący rady nadzorczej Work Service, moderator dyskusji „Ekspansja zagraniczna polskiego biznesu".

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Gospodarka
Znamy warunki handlu między UE a USA
Gospodarka
Sankcje za Gazę na firmy wspierające Izrael? UE zabiera głos
Gospodarka
Rosja wierzy w swój sukces na Alasce. Bez niego gospodarka długo nie pociągnie
Gospodarka
Ministerstwo Klimatu przedstawiło projekt ustawy o ROP. W grze 14 mld zł
Gospodarka
Chiny na czele światowej robotyzacji. Najnowsze dane
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama