Promocja polskiej gospodarki. Zamiast Brazylii na celowniku Iran i Indie

Ministerstwo Rozwoju zakłada, że nowy program promowania za granicą polskiej gospodarki przyczyni się do podpisania przez firmy ponad 600 nowych kontraktów.

Aktualizacja: 23.01.2017 05:44 Publikacja: 22.01.2017 19:28

W ramach działań promocyjnych realizowane będą trzy projekty: promocja w oparciu o polskie marki produktowe Marka Polskiej Gospodarki – Brand, projekt Polskich Mostów Technologicznych oraz wsparcie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w promocji marek produktowych – Go to Brand. Za dwa pierwsze odpowiada Ministerstwo Rozwoju. Na ich realizację wyda odpowiednio 154 mln zł i 186 mln zł. Trzeci program organizuje Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), która w tym roku przeznacza na niego 250 mln zł.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Gospodarka
Czy DOGE rzeczywiście „ciął piłą łańcuchową” wydatki budżetowe?
Gospodarka
Chiny zniosły cło na amerykański surowiec. Ale nie chcą się przyznać
Gospodarka
Ernesto Torres Cantú, szef Citi: Na świecie będzie coraz mniej wolnego handlu
Gospodarka
UE kontra Chiny. Dwie ważne sprawy eskalują w WTO
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Gospodarka
Francji grozi poślizg deficytu budżetowego
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne