Reklama

Promocja polskiej gospodarki. Zamiast Brazylii na celowniku Iran i Indie

Ministerstwo Rozwoju zakłada, że nowy program promowania za granicą polskiej gospodarki przyczyni się do podpisania przez firmy ponad 600 nowych kontraktów.

Aktualizacja: 23.01.2017 05:44 Publikacja: 22.01.2017 19:28

Foto: Fotorzepa, Danuta Matloch DM Danuta Matloch

W ramach działań promocyjnych realizowane będą trzy projekty: promocja w oparciu o polskie marki produktowe Marka Polskiej Gospodarki – Brand, projekt Polskich Mostów Technologicznych oraz wsparcie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w promocji marek produktowych – Go to Brand. Za dwa pierwsze odpowiada Ministerstwo Rozwoju. Na ich realizację wyda odpowiednio 154 mln zł i 186 mln zł. Trzeci program organizuje Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), która w tym roku przeznacza na niego 250 mln zł.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Gospodarka
Będzie miotła kadrowa w spółkach Skarbu Państwa? Co zrobi nowy minister
Gospodarka
Rekonstrukcja rządu: powstanie centrum finansowo-gospodarcze
Gospodarka
10 postulatów do odświeżonego rządu
Gospodarka
Kijów podliczył, ile potrzebuje na kolejny rok wojny z Rosją
Gospodarka
Wojciech Balczun: specjalista od zadań trudnych
Reklama
Reklama