Tego lata Bank Pekao wprowadził dwie usługi, które pozwalają klientom na realizację jeszcze większej liczby spraw zdalnie, bez konieczności wychodzenia z domu. Klienci korzystający z bankowości internetowej Pekao24, jeśli potrzebują wsparcia, nie muszą już szukać telefonu na infolinie, dzwonić do konsultanta i przechodzić przez proces identyfikacji. Połączą się z doradcą nie wychodząc z serwisu, za pomocą jednego kliknięcia - poprzez czat, wideoczat lub połączenie audio. Aby rozpocząć rozmowę przez Pekao24, należy kliknąć w jedną z ikonek: chat, video lub audio w górnej części ekranu z prawej strony. Konsultanci są do dyspozycji 7 dni w tygodniu od 7.00 do 22.00.
Rozwiązanie to może przydać się również tym, którzy wakacje spędzają poza Europą i obawiają się kosztów połączeń telefonicznych, a internet mają w hotelu. Ciekawym rozwiązaniem jest współdzielenie ekranu poprzez wideoczat. Klient może udostępnić konsultantowi swój pulpit, który pomoże mu wypełnić wniosek czy pokaże jak skorzystać z innych funkcji bankowości elektronicznej Pekao24. Dla klientów komunikowanie się poprzez czat czy wideoczat jest tak intuicyjne, że zaczęli korzystać z tych możliwości już kilka minut po ich wprowadzeniu.
Więcej możliwości mają także klienci szukający kredytu, np. na zakup nieruchomości lub budowę domu. Załatwią teraz wszystkie formalności telefonicznie, a do oddziału przyjdzie tylko w celu podpisania umowy. Wystarczy zadzwonić na infolinię banku, a następnie przesłać wymagane dokumenty w formie elektronicznej. Po podjęciu przez bank decyzji kredytowej, klient zapraszany jest na spotkanie w oddziale, gdzie po dostarczeniu oryginałów dokumentów może podpisać przygotowaną już umowę.