Reklama

GPW: WIG20 dalej czeka na impuls

Indeks największych spółek zanotował we wtorek symboliczną zmianę. Zdecydowanie więcej tym razem działo się w segmencie średnich i małych przedsiębiorstw.

Publikacja: 26.10.2021 17:39

GPW: WIG20 dalej czeka na impuls

Foto: Grzegorz Psujek

Emocje, jak na grzybach. Tak można byłoby opisać wtorkową sesję, gdyby patrzeć na nią jedynie przez pryzmat zachowania indeksu WIG20. Ani popyt, ani podaż nie miały za bardzo pomysłu na rozegranie sesji według własnego scenariusza. Podobnie zresztą sytuacja wyglądała w poniedziałek. Nie oznacza to jednak, że na rynku panował całkowity marazm. Sporo działo się przede wszystkim na walorach poszczególnych spółek.

Sam WIG20 notowania rozpoczął od nieznacznych wzrostów. Szybko jednak przyszła kontra podaży, która sprowadziła indeks największych spółek 0,4 proc. pod kreskę. I jednak przewaga niedźwiedzi nie trwała zbyt długo. Po godzinie od rozpoczęcia notowań straty zostały odrobione, a WIG20 zaczął nieśmiało wychodzić na plus. Pierwsza godzina handlu w zasadzie była dobrą zapowiedzią tego co czekało nas w kolejnych fragmentach sesji. Byki niby przez większą część notowań miały przewagę, ale była ona bardzo chwiejna. Tym razem z zazdrością mogliśmy patrzeć na wyraźne wzrosty czy to w Niemczech czy też we Francji. DAX w połowie notowań był prawie 1 proc. na plusie, a francuski CAC40 rósł 0,6 proc.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Giełda
Akcje XTB pod presją sprzedających. Zaważyły słabe wyniki
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Giełda
XTB słabiej od oczekiwań. Spadek zysku o 74 proc.
Giełda
Kolejny dzień i kolejny rekord WIG-u
Giełda
WIG20 utknął pod szczytem hossy
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Giełda
Dzień Edukacji Finansowej na GPW. Jak odnaleźć się w świecie finansów?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama